5

مدیر جهاد کشاورزری با ریاست اداره دامپزشکی محمودآباد دیدار کرد

  • کد خبر : 12520
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
مدیر جهاد کشاورزری با ریاست اداره دامپزشکی محمودآباد دیدار کرد
به‌مناسبت روز دامپزشکی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با ریاست و همکاران اداره دامپزشکی دیدار کردند.

به گزارش “خط شمال” علی جعفرپور، سخنگوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: به‌مناسبت روز دامپزشکی دیدار مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی به همراه مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران شهرستان محمودآباد با رئیس و کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان محمودآباد دیدار کردند.

در این دیدار سیدجواد دریاباری، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان محمودآباد ضمن خیرمقدم از حضور همکاران، عملکرد و برنامه‌های آینده دامپزشکی را با شعار امسال “دامپزشکی یک قرن خدمت” ارائه داد.

دریاباری در خصوص حوزه فعالیت‌های دامپزشکی شهرستان از جمله کنترل بیماری تب برفکی، مقابله با بیماری آنفولانزای پرندگان، مبارزه با بیماریهای دامی بویژه تب برفکی و … توضیحاتی جامعی را ارائه داد‌ند.

رییس دامپزشکی شهرستان محمودآباد افزود: با توجه به همسو بودن فعالیت‌ها و اشتراکات دامپزشکی و جهاد کشاورزی، ضرورت هم‌افزایی و تعاملات لازم در راستای بهبود عملکرد و افزایش تولیدات مجموعه‌های دامی، ابراز امیدواری نمود که کمافی‌السابق همکاری، تنگاتنگ دامپزشکی و جهاد کشاورزی راهگشای مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان بخش دام و طیور بویژه باشد تا بیشتر از گذشته شاهد ارتقاء شرایط موجود در منطقه باشیم.

محمد هادی‌زاده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد نیز ضمن تبریک و تهنیت هفته دامپزشکی از زحمات و خدمات خانواده پرتلاش دامپزشکی در راه مقدس حفظ و تقویت سلامت عمومی تقدیر و تشکر کرد.

   

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.