1
امام جمعه فریدونکنار؛

محور مقاومت؛ کابوس آمریکا در منطقه است/ آسیب‌های غرق شدن در فضای مجازی به چه قیمت؟!

  • کد خبر : 10092
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
محور مقاومت؛ کابوس آمریکا در منطقه است/ آسیب‌های غرق شدن در فضای مجازی به چه قیمت؟!
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه امروز محور مقاومت؛ کابوس آمریکا در منطقه است، گفت: تحلیل نادرست برخی افراد در جامعه، باعث رقم خوردن آسیب‌هایی به زندگی ملت ایران و غرق شدن در فضای مجازی خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” حسین تقی‌پور در خطبه نماز جمعه 26 خرداد ماه با اشاره به اینکه افرادی که در مورد موضوعی اطلاعاتی ندارند، سکوت کنند، اظهار داشت: تحلیل نادرست برخی افراد در فضای مجازی در مورد برخی اخبار آب در آسیاب دشمن ریختن است؛ مردم گرفتاری کم ندارند بنابراین باعث استرس و دلهره نباشید.

وی ادامه داد: امام جواد (ع) می‌فرماید “لَوْ سَکَتَ الْجاهِلُ مَا اخْتَلَفَ النّاسُ” اگر کسی نمی‌داند و جاهل است، سکوت کند؛ قانون عفاف و حجاب مشکلاتی داشت و ما به آن منتقد هستیم اما در حال حاضر در این شرایط نظام اسلام با آن چگونه برخورد کند را اگر نمی‌دانیم، تحلیل نکنیم.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: جنگ امروز، ترکیبی است؛ جنگ 8 سال دفاع مقدس ما بسیج بود یعنی دشمن در مقابل ما تیر انداخته و ما تیر می‌انداختیم اما امروز دشمن ترکیبی عمل می‌کند؛ از داخل خانه ما یار گرفته است.

حجت‌الاسلام تقی‌پور افزود: برخی افراد آنقدر عجله می‌کند که زمانیکه مهسا امینی آن اتفاق برایش افتاد، در برابر ادارات شهرستان‌ تجمع کرده و حتی نام وی را به اشتباه خطاب می‌کند.

وی یادآور شد: به خاطر نداشتن اطلاعات کافی برخی افراد از قطار پیشرفت انقلاب اسلامی پیاده شدند و آن‌هایی که علم داشتند نیز برای نداشتن صبر به جمع پیاده شدگان پیوستند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: نداشتن تحلیل مناسب از وقایع باعث جدا شدن از انقلاب اسلامی و ندیدن واقعیت‌های کشور خواهد شد؛ امروز محور مقاومت و طرفداران خمینی کبیر برای آمریکا همیشه کابوس بوده و خواستار حمله به آن است.

حجت‌الاسلام تقی‌پور گفت: به لطف الهی این محور مقاومت که ریشه در علی و خاندان علی دارد، ما ریشه آمریکا را خواهیم سوزاند؛ محور مقاومت دشمن دارد؛ به دلیل رقم خوردن توافقات منطقه‌ای؛ امروز شاهد افول دلار و قیمت آن هستیم.

وی عنوان داشت: تا زمانی که مبادلات دنیا با دلار باشد، دنیا روی خوش نمی‌بیند؛ افول دلار آمریکا مرز خوشحالی ما و سندی برای استقامت ملت ایران خواهد بود.

امام جمعه فریدونکنار در خصوص فروش نان و مشکلات نانوایی‌ها بیان کرد: ثبت‌نام نانوایی‌ها در سامانه و کشیدن کارت، آمار درست را خواهد داد؛ اینکار جلوی مصرف بیش از اندازه را خواهد گرفت.

وی گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها براساس تراکنش آن‌ها است که متاسفانه با وجود آموزش‌های لازم اما انجام نمی‌شود، گاهی امر به معروف و نهی از منکر این بوده که به نانوا بگوییم چرا کارت نمی‌کشید چراکه سهمیه در ماه آینده قطعا کم خواهد شد.

امام جمعه فریدونکنار در پایان اظهار کرد: نظارت و بازرسی تنظیم بازار بر عهده جهاد کشاورزی است که امیدواریم به درستی انجام شود و مشکلات به زودی از بین برود چراکه مثلث مسئول، مردم،خباز باید در کنار هم با اتحاد و هماهنگی مشکلات را حل کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.