3

محمودآبادی‌ها با همایش پیاده‌روی خانوادگی میزبان برنامه صبح و نشاط

  • کد خبر : 11900
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
محمودآبادی‌ها با همایش پیاده‌روی خانوادگی میزبان برنامه صبح و نشاط
فرماندار محمودآباد گفت: روز جمعه ۳۱ شهریور ماه از ساعت ۷ صبح نخستين همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي با عنوان صبح و نشاط و پخش از شبكه سوم رسانه ملي در این شهرستان برگزار مي‌شود.

به گزارش “خط شمال” روح‌الله علیزاده در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش با موضوع همايش پياده‌روي خانوادگي در محمودآباد اظهار كرد: اين همايش فرصت بسيار مغتنمي براي معرفي پتانسيل ها و ظرفيت هاي ويژه شهرستان محمودآباد در حوزه هاي مختلفي همچون فرهنگي، ورزشي و گردشگري است.

وي خواستار همكاري ارگان هاي مرتبط و تمامي دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري مطلوب اين همايش شد و افزود: همايش پياده روي خانوادگي صبح و نشاط اولین برنامه در استان مازندران و نخستين همايش در محمودآباد است كه برگزار خواهد شد.

فرماندار محمودآباد با بيان اينكه محمودآباد به مدت 2 ساعت و نيم به صورت زنده روي آنتن سراسري شبكه سوم سيما مي رود بيان كرد: از همه توان خود بايد براي معرفي شهرستان محمودآباد به عنوان شهر ساحلی، شهر قوهای آوازه خوان و ساير ظرفيت هاي اين شهرستان با ابتكار و ايده هاي نو بهره بگيريم.

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر اهداي چندین دستگاه دوچرخه و ساير جوايز از جمله وسايل ورزشي و‌ کارت هدیه در نظر گرفته شده است.

وی يادآور شد: ساحل شرکت نفت محمودآباد در حال حاضر به عنوان مكان قرعه کشی پياده روي خانوادگي در نظر گرفته شده كه پس از تعيين مكان، اين همايش به صورت مستقيم و از طريق برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیما ضبط و پخش خواهد شد.

فرماندار محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: برگزاري اينگونه برنامه ها زمينه هاي وحدت و انسجام فرهنگي ، اجتماعي و سياسي را تقويت مي كند و زمينه اي براي توليد، سرمايه گذاري و اشتغال است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.