2

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

  • کد خبر : 5559
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۶
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 
رییس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 مردادماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “یدالله جهان تاب” در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 29 مرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 28 مردادماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه ددر محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12ظهر تا ساعت 24 روز چهار شنبه 26 مرداد ماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 27 و 28 مرداد ماه از این محور ممنوع است .

وی همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 10 شب جمعه 28 مرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان مازندران یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.

جهان تاب در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.