3

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

  • کد خبر : 3773
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سرهنگ یدالله جهان تاب با تبریک عید نوروز و روز طبیعت در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد. وی افزود: […]

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سرهنگ یدالله جهان تاب با تبریک عید نوروز و روز طبیعت در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رییس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری استان تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی (شامل گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی و …) یا دارای مجوز از پلیس راه از این امر مستثنی است.

جهان‌تاب تصریح کرد: ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن ها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 11 صبح روزهای جمعه 12، شنبه و یکشنبه 12،13 و 5 فروردین ماه1400 و همچنین روزهای جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه 12، 13، 15و 14فروردین ماه 1401 تا ساعت 24 همان روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل می باشد.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از روز جاری تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 16 فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11 صبح روزهای 13،14و 14 فروردین ماه تا ساعت 24 همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: تردد انواع تریلر ها از ساعت از ساعت 6 صبح روز جاری تا ساعت 24 روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه 13 و 14 فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

جهان‌تاب در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.