11

لو رفتن محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق در محمودآباد/ مجموعه انتظامی با فعاليت‌های اقتصادی غیرقانونی برخورد خواهد کرد

  • کد خبر : 13513
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
لو رفتن محل نگهداری  موتورسیکلت قاچاق در محمودآباد/ مجموعه انتظامی با فعاليت‌های اقتصادی غیرقانونی برخورد خواهد کرد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از كشف يک دستگاه موتورسیکلت 400 سی‌سی قاچاق در بازديد از یک منزل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمود حسین زاده” با بيان اينكه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه به دريافت خبری مبنی بر وجود یک دستگاه موتورسيكلت قاچاق درمنزل احدی از شهروندان در شهرستان محمودآباد و پيگيري موضوع توسط پليس اشاره كرد و گفت: ماموران کلانتری 11 با انجام تحقيقات از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و با هماهنگي قضائی به آدرس اين مكان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از كشف یک دستگاه موتورسیکلت 400 سی‌سی قاچاق در بازديد از اين مكان خبر داد و با اعلام اينكه کارشناسان ارزش تقريبي آن را 3 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در اين خصوص متهم 38 ساله با تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ “محمود حسین زاده” در پایان خاطرنشان كرد: مجموعه انتظامی در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.