7

لشکر سبز و سفید پوشان امام رضا (ع) میزبان یک لاله زهرایی در محمودآباد

  • کد خبر : 14037
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
لشکر سبز و سفید پوشان امام رضا (ع) میزبان یک لاله زهرایی در محمودآباد
یک شهید خوشنام دفاع مقدس، در بیت‌الرضای شهرستان محمودآباد مهمان خادمیاران رضوی این شهرستان شد.

به گزارش “خط شمال”، هم‌زمان با ایام وفات حضرت ام البنین(س)، به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت شهرستان محمودآباد بقایای پیکر مطهر یک شهید خوشنام دفاع مقدس در بیت‌الرضا(ع) این شهرستان مهمان آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شد و مورد استقبال خادمیاران محمودآبادی آن حضرت قرار گرفت.

تابوت مقدس این شهید والامقام از ابتدای کوچه منتهی به ساختمان بیت‌الرضا بر شانه‌های تعدادی از خادمان امام رئوف(ع) قرار گرفت و سایر خادمیاران خواهر و برادر نیز با در دست داشتن شاخه‌های گل رز در دو صف مقابل هم از این شهید خوشنام استقبال و با زمزمه نوای «ای صفای قلب زارم…»، پیکر شهید را تا داخل بیت‌الرضا تشییع کردند.

سپس تابوت این شهید سرافراز در میان اشک و آه و عرض ارادت خادمان امام رضا(ع) در جایگاه از قبل آماده شده در داخل بیت‌الرضا قرار گرفت و خواهران و برادران خادمیار، پروانه‌وار گرد شمع وجود آن شهید خوشنام حلقه زدند و همراه با نواها و اشعار جانسوز ذاکران اهل‌بیت(ع) اشک ماتم ریختند و به آن شهید والامقام عرض حاجت کردند و به تابوت مطهرش تبرک جستند.

شایان ذکر است این شهید خوشنام ۲۴ سال سن داشت و در مهرماه سال ۶۳ در عملیات عاشورا در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نایل آمد. گفتنی است پیکر مطهر این شهید در روز چهارشنبه امام رضایی، هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) پس از تشییع در پارک پردیس بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد به خاک سپرده خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.