2

لزوم توجه ویژه مسئولان به مطالبات مردم سرخ‌رود/ در حیطه شهرسازی به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد

  • کد خبر : 11623
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
لزوم توجه ویژه مسئولان به مطالبات مردم سرخ‌رود/ در حیطه شهرسازی به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد
رییس شورای اسلامی سرخ‌رود با اشاره به لزوم توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی به مطالبات مردم این بخش و شهر گفت: ما در مجموعه شهری و حیطه شهرسازی به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

به گزارش “خط شمال” صابر اکبرزاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی سرخ‌رود ضمن گرامیداشت هقته دولت اظهار داشت: اتفاقات خوب با هماهنگی و همکاری مجموعه شهری برای این شهر رقم خورده است.

وی افزود: از بسیاری از تعهدات شهری خود فراتر عمل کردیم و چند مشکل اساسی در این شهر وجود دارد که امیدواریم در این دولت مردمی اتفاقات خوب را شاهد باشیم.

رییس شورای اسلامی سرخ‌رود خاطرنشان کرد: بحث آب شرب شهری، جاده سرخ‌رود-آمل دو موضوع مهم است که مطالبه و دغدغه مردم این بخش و شهر است را امیدواریم مسئولان استانی پیگیر باشند.

اکبرزاده گفت: سرخ‌رود دارای ظرفیت‌های بسیاری است و افزایش جمعیت افسارگسیخته‌ای که امروز ما شاهد آن هستیم نیازمند بسیاری از زیرساخت‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

وی در پایان یادآور شد: در حیطه شهرسازی به تمام تعهدات خود عمل خواهیم کرد و کنار مسئولان استانی و شهرستانی هستیم و امیدواریم به دو مشکل و مطالبه مردم این منطقه نگاه ویژه داشته باشید.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.