5

لزوم توجه به مدیریت فضای مجازی/ حفظ و حراست از کیان نظام، ماموریت نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 12550
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
لزوم توجه به مدیریت فضای مجازی/ حفظ و حراست از کیان نظام، ماموریت نیروی انتظامی است
امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر لزوم توجه مسئولان به مدیریت فضای مجازی، گفت: حفظ و حراست از کیان نظام، ماموریت نیروی انتظامی است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با بیان اینکه در هفته گذشته رهبر انقلاب دیداری با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی داشتند، اظهار داشت: رهبر انقلاب به از بین رفتن اسرائیل این جرثومه فساد برای چندمین بار بشارت دادند و فرمودند آنهایی که به سراغ قمار عادی سازی رابطه با اسرائیل رفتند روی اسب بازنده شرط بندی کرده اند.

وی افزود: اسرائیلِ امروز از هر زمان دیگری متزلزل تر و ضعيف تر است. درگیری های و تنش های داخلی از یک طرف و قدرت و نشاط مقاومت از طرف دیگر، نشان از معادله جدیدی در منطقه دارد که ان شاالله به نابودی اسرائیل منتهی خواهد شد و آن دولت های اسلامی که بر خلاف تمام دستورات الهی در قرآن و سنت نبوی از پشت با عادی سازی به برادران فلسطینی خود خنجر زدند قطعا ضرر خواهند کرد.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که سرشار از غیظ است و دلیل آن ناکامی در نقشه نیل تا فرات بود که برای این منطقه کشیده بود. دولت های اسلامی بدانند که اگر رژیم صهیونیستی توانایی داشت کشورهای آن ها را هم به اشغال در می آورد اما نتوانست و روز به روز ضعیف تر شد و البته با این غیظ خواهد مرد(قل موتو بغیظکم ) دولت های اسلامی بدانند دشمنان و در رأس آمریکا از هر فرصتی برای تفرقه و فتته انگیزی در منطقه استفاده خواهند کرد تا با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن به سلطه خود ادامه دهند و اگر کشورهای اسلامی منطقه وحدت و خط و مشی واحدی در مقابل آمریکا و استکبار داشته باشند آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: سیاستی که در این چند دهه اخیر با جنگ های مذهبی و قومیتی به راه انداختند و دائما منطقه را درگیر جنگ کردند، از ایجاد القاعده و طالبان گرفته تا داعش. یک نکته هم پيرامون مسئله وحدت بگوییم، متاسفانه بسیاری در داخل به بهانه های مذهبی به جای وحدت بر طبل تفرقه می افکنند.در واقع آنها با اینکار بر اساس تمایلات نفسانی خود عمل می کنند نه به دستورات دین.

وی خاطرنشان کرد: جایی که تقریبا تمام آیات عظام بر مسئله وحدت تاکید می کنند،گاهی یک شاعر یا مداح یا منبری خود را عالم تر از مراجع عظام می دانند و همه رشته ها را پنبه می کنند و در نهایت با دشمن مخرج مشترک پیدا می کنند. این کجای تقواست که با دشمنان مخرج مشترک پیدا می کنید. وحدت و دوری از تفرقه سیره اهل‌ بیت است.جایی که توصیه به رفق و مدارا با پیروان ادیان دیگر هم می کردند،اما اینجا بعضی با فحش و ناسزا و رفتار و اعمال سخيف دنبال رضایت خدا و اهل بیت هستند. امروز مسئله وحدت، مسئله حیاتی اسلام است یک مسئله سلیقه‌ای نیست.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: الحمدالله پیشرفت هایی که در این چند مدت در عرصه های مختلف صورت گرفت بسیار مایه امیدواری است. متاسفانه می بینیم برخی روزنامه های زنجیره ای که از پول بیت المال هزینه می کنند به صورت سیستماتیک این پیشرفت ها را سانسور می کنند.در مطالب آنها هیچ خبری از موفقیت ماهواره نور ۳ یا فاز ۱۱ پارس جنوبی و موفقیت های دیپلماتیک نیست.گویا آن ها به جای اینکه روزنامه ایران باشند رسانه دشمن هستند. حداقل از آمریکایی ها و انگلیسی ها یاد بگیرید که چگونه اتفاقات منفی خود را سانسور می کنند تا به وجهه بین المللی شان خدشه وارد نشود. قطعا هر جایی دولت و مسئولین کارهای مثبتی انجام دهند ما بازگو خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان کرد: از طرفی چون انتظارمان از دولت انقلابی زیاد است کاستی ها را هم بازگو می کنیم تا رفع شود. برخی می گویند که ما از کاستی ها هیچ سخنی به میان نیاوریم.این تریبون حق الناس است نه تریبون شخص و حزبی. اینکه دولت نتواند به بهانه مافیا و غیره به بنگاه داری بانک ها ورود کند پذیرفتنی نیست. اینکه خودرو سازها با گردن کلفتی برای چندمین بار برای افزایش قیمت دست به احتکار بزنند پذیرفتنی نیست. شخصی که آتش‌ بیار فتنه باشد اما الان در پست مهمی مانند ریاست اتاق بازرگانی باشد و از الحاق ایران به fatf حرف بزند پذیرفتنی نیست.

وی یادآور شد: اینکه در این دولت همچنان فضای مجازی مدیریت نشود و شاهد ناهنجاری ها در برخی پیام رسان های داخلی مانند روبیکا باشیم پذیرفتنی نیست. اینکه بیش از یک سال قانون حجاب و عفاف سردرگم باشد پذیرفتنی نیست. ما تلاش های دولت در قسمت های مختلف مانند فعالیت های عمرانی را می بینیم و قدردان هستیم اما از دیگر بخش ها نباید غفلت شود. یک نکته ای هم به مسئولان علی الخصوص وابستگان به دولت متذکر شویم. در نزدیکی انتخابات مواظب نشست و برخاست های خود باشید.خدابی نکرده شبهه حمایت از شخص یا گروه خاصی نباید وجود داشته باشد. این ها انتخابات سالم را زیر سوال می برد.

امام جمعه سرخ‌رود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: حقیقتا قدردان نیروهای انتظامی هستیم، عزیزانی که در نوک پیکان تمام اتفاقات و فتنه ها قرار دارند و برای امنیت این کشور امام زمان تلاش می کنند. عزیزانی که برای حفظ و حراست از کیان این کشور هر هفته چند شهید تقدیم نظام می کنند. نیروی مظلومی که هم از جاهلان داخلی و هم از معاندان خارجی نیش و کنایه می شنود. به این عزیزان می گوئیم که با تکیه بر خدا همچنان مقاوم باشید.سعیکم مشکور ان شالله.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.