6
بخشدار سرخ‌رود:

لزوم تعامل دو سویه رسانه و مدیران در راستای توسعه روستاها/ احیای اقتصاد روستایی با شناسایی ظرفیت‌ها محقق می‌شود

  • کد خبر : 14375
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
لزوم تعامل دو سویه رسانه و مدیران در راستای توسعه روستاها/ احیای اقتصاد روستایی با شناسایی ظرفیت‌ها محقق می‌شود
بخشدار سرخ‌رود بر تعامل و ارتباط دو سویه رسانه و مدیران در راستای توسعه روستاها در این بخش تاکید کرد و گفت: پویا شدن و احیای اقتصاد روستایی با شناسایی ظرفیت‌ها محقق می‌شود بنابراین با تعامل بیشتر خبرنگاران می‌توان مشکلات را شناسایی، رصد و پیگیری کنیم.

به گزارش “خط شمال” علی حسین‌زاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه امیدواریم در حوزه پیشرفت و توسعه روستایی قدم‌های جدی‌تری برداشته شود، اظهار داشت: شناسایی روستاها در اولین قدم فرصتی مناسب خواهد بود تا بتوانیم با بررسی مشکلات به پیگیری آن بپردازیم.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه روستایی نیازمند همکاری و تعامل با رسانه‌ها هستیم چراکه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم در بخش هستند.

بخشدار سرخ‌رود با نگاه ویژه به شناسایی ظرفیت‌ها در راستای ایجاد اشتغال روستایی، گفت: بخش سرخ‌رود و روستاها پتانسیل خوبی برای تولید دارند که با شناسایی هر منطقه و نشست با دهیار آن روستا می‌توان از این حوزه به خوبی استفاده کرد.

حسین‌زاده در پایان ضمن تشکر از تعامل اصحاب رسانه با بخشداری، خاطرنشان کرد: تعامل شورای اسلامی روستاها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم مهم خواهد بود بنابراین هدف ما از برگزاری این نشست شفاف‌سازی اطلاعات و برقراری ارتباط نمایندگان رسانه‌ها با دهیاران و شوراها است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.