6

لزوم تحقق و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بخش سرخ‌رود/ مدیران پاسخ‌گو باشند

  • کد خبر : 12493
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
لزوم تحقق و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بخش سرخ‌رود/ مدیران پاسخ‌گو باشند
امام جمعه سرخ‌رود با توجه به لزوم تحقق و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بخش، گفت: مدیران باید پاسخ‌گو باشند و خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد عملکرد خوب و حضور مسئولین در میدان هستیم.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در جلسه بررسی مشکلات بخش سرخ‌رود که با حضور توکلی معاون استاندار، فرزانه نماینده مجلس، علیزاده فرماندار و مسئولان استانی و شهرستان محمودآباد در بیت‌الزهرا برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: دولتی در تراز دولت اسلامی بر اساس معیار اسلامی امروز باشد را در این نظام و دولت مشاهده می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور میدانی مدیران برای حل مشکلات، افزود: این جلسه به‌منظور بررسی و پیگیری مشکلات بخش سرخ‌رود برگزار شده است.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: موارد را ابتدا در سطح بخش مطرح می‌کنیم و اگر نیازمند همکاری استان بود، ارجاع می‌شود و پیگیری برای انجام سریع امور انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: دهیاران بخش سرخ‌رود امروز پای کار آمده تا مشکلات بررسی و گره کار اهالی حل شود که نشان از تعهدشان است.

وی با بیان اینکه مردم بخش سرخ‌رود برای پیگیری برخی مطالبات باید به شهرستان آمل بروند، افزود: با ایجاد دفاتر هر نهاد در این شهر مسیر تردد برای شهروندان و اهالی روستا کوتاه‌تر و انجام امور سریع‌تر خواهد بود.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان با تاکید بر اینکه اگر تبلیغ فرزندآوری‌ست چرا با ساخت خانه در زمین فرد مخالفت می‌شود، تصریح کرد: جوانان باید حداقل خانه‌ای داشته تا به فکر فرزند باشند بنابراین خواهشمند توجه به این حوزه و کمک به اهالی برای ساخت مسکن در زمین‌هایشان هستیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.