7
امام جمعه از استاندار مازندران درخواست کرد:

لزوم برکناری فوری فرماندار محمودآباد/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد

  • کد خبر : 9674
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
لزوم برکناری فوری فرماندار محمودآباد/ فرزند شهید، سپر بلای مسئول شد
امام جمعه محمودآباد با تاکید بر برکناری فوری فرماندار گفت: از استاندار مازندران درخواست عزل این مسئول را در شهرستان دارم چراکه فرزند شهید را برای انجام امورات خود، سپر بلا می‌کند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به فعالیت‌های خوب برای خانواده‌های شهدا در این شهرستان اظهار داشت: فرماندار محمودآباد باید در تهران برای تصمیم‌گیری امری مهم برای این خانواده‌ها در نشستی حاضر می‌شدند و با مدارک از وضعیت دفاع می‌کردند اما شرکت نکرده و معاون سیاسی خود که فرزند شهید است را فرستاند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام فرماندار بسیار جای تاسف دارد، گفت: با این کار، هر احتمالی به ذهن می‌آید و اصل این کار اشتباه بود چراکه بعد از جایگاه رهبری؛ جایگاه شهدا و حرمت آنان مورد تاکید است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: در جلسات شورای تامین اعلام کردم که فرزند شهید سپر بلای مسئولی می‌شود و ما امروز نباید شاهد اینچنین مسائلی باشیم و خانواده شهدا و کارشان منفعل بماند.

حجت‌الاسلام جباری یادآور شد: مسئولیت من انجام می‌شود و حاضرم آبرویم برای شهدا برود؛ باید دست برد در مصوبات و آن‌ها را تغییر داد.

وی ادامه داد: از استاندار مازندران خواستار استعفای فرماندار هستم و ادامه راه او به نفع مردم این شهرستان نیست.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه تقوا را تقویت کنید اگر مایل به دادن خیرات هستید، اظهار داشت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و همه ما قدردان این دهه بوده و توجه ویژه‌ای نسبت به ائمه داریم.

حجت‌الاسلام جباری افزود: امروز مصلای ما جلوه نورانی خاصی با حضور خادمان امام هشتم گرفته است که توجه آن‌ها فقط به دستگیری محرومان است.

وی تصریح کرد: خادمیاران این شهرستان در همه زمینه‌های اجتماعی و حقوقی و … به کمک همه مردم و نیازمندان در حال فعالیت هستند.

امام جمعه محمودآباد در پایان گفت: متاسفانه جامعه ما به سمتی رفته که به جای داشتن فرزند خانواده‌ها درگیر داشتن حیوانات خانگی سگ و گربه هستند که نباید این موارد راشاهد باشیم؛ به جای سخنرانی مسئولین فرهنگ‌سازی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.