2

لزوم استفاده از جوانان و نخبگان ولایی و انقلابی مهمترین مصادیق مقوله دانش بنیان

  • کد خبر : 5018
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
لزوم استفاده از جوانان و نخبگان ولایی و انقلابی مهمترین مصادیق مقوله دانش بنیان
فرماندار کلاردشت با اشاره به اینکه من نوکر مردم هستم، اصلا نگاه نمی‌کنم تا چه زمانی هستم و فقط به خدمت به مردم می اندیشم، گفت: استفاده از جوانان و نخبگان ولایی و انقلابی از مهمترین مصادیق مقوله دانش بنیان بوده و این موضوع را از اولویت‌های خود می‌داند.

به گزارش ” خط شمال” فقیه نصیری با بیان اینکه اقتصاد زیربنای توسعه و رشد در هر استانی و شهرستانی خواهد بود، اظهار داشت: کشاورزی مهمترین مقوله رشد اقتصاد است و می بایست کشاورزی را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: حرکت جهادی به حرف اتفاق نمی افتد و باید نتیجه حرکت جهادی را همگان ببینیم .

فرماندار کلاردشت با اشاره به این موضوع که مردم باید در اولویت نگاهمان باشند، گفت : نارضایتی مردم بهیچ وجه برایم پذیرفتنی نیست و تکریم ارباب رجوع باید در عالیترین سطح ممکن باشد چون اگر مردم نباشند ، ماهم نیستیم .

این استاد دانشگاه و نماينده عالی دولت در شهرستان کلاردشت افزود: مردمی بودن ، انقلابی بودن ، ولایتمداربودن ، پاکدست بودن ، شفافیت در کار ، فسادستیزبودن ، جهادی بودن، عدالت محوربودن و پاسخگوبودن باید از شاخصه های اصلی مسئولین باشد که می بایست به آنها توجه شود .

فقیه نصیری خاطرنشان کرد: خبرنگاران، چشم و گوش مردم باشید و رسالت خود را انجام دهید . هرجا در کارم کم گذاشتم و بین حرف و عملم فاصله بود به من رحم نکنید و تعارف نداشته باشید.

وی کار شبانه روزی را وظیفه مدیران اجرایی دانست و تشریح کرد : هر وقتی از شبانه روز با بنده کار داشتید ، نگاه به ساعت نکنید . به همه مدیران هم‌ توصیه میکنم همیشه در دسترس باشید مخصوصاً در مواقع بحران باید دائماً پای کار باشیم .

فرماندار کلاردشت گفت: وظایف ذاتی خود را با نوآوری همراه کنیم و با تمام توان و با یک یاعلی و حرکتی جدید کلاردشت را به سهم خود آباد کنیم . مسئولین عزیز بدانیم کجا هستیم و با یک چشم انداز درست برای خدمت به مردم قدم‌ برداریم .

وی در زمینه جایگاه دستگاه های اداری در کلاردشت گفت : اداراتی که چالوس و نوشهر و کلاردشت را مدیریت میکنند ، سهم مردم کلاردشت چه می‌شود! با توجه به‌ ظرفیت های خوبی که در کلاردشت داریم ، می‌توانیم با حمایت از سرمایه گذاران ، با رعایت استانداردها و استفاده از نیروهای کار بومی در جهت توسعه پایدار برای مردم گام برداریم.

فرماندار کلاردشت در بیانی شفاف یادآور شد: اگر من مدیر و فرماندار خیلی باعرضه ای باشم نشستن پشت میز فایده ندارد ، استفاده از جوانان و نخبگان ولایی و انقلابی از مهمترین مصادیق مقوله دانش بنیان است که از اولویت های ماست.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.