2

قیاس جمهوری اسلامی با نظام ستم شاهی از لحاظ ماهوی اشتباه است/ برخورد شدید با عدم توجه مسئولان به مطالبات مردم 

  • کد خبر : 6737
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
قیاس جمهوری اسلامی با نظام ستم شاهی از لحاظ ماهوی اشتباه است/ برخورد شدید با عدم توجه مسئولان به مطالبات مردم 
امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه قیاس جمهوری اسلامی با نظام ستم شاهی از لحاظ ماهوی اشتباه است، گفت: نظامی که داعیه ایجاد تمدن نوین اسلامی را دارد، نباید با یک رژیم سراسر فساد و تباهی مقایسه شود اما دشمن که این نظام مقدس را در مقابل هژمونی خود می‌بیند، با حربه‌های مختلف، درصدد تحریف و سانسور و تضعیف آن است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر این انقلاب را  مبارک دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی آرمان تمام انبیا و اولیا برای تحقق حاکمیت دینی و توحیدی را محقق کرد. مبارک است برای اینکه رژیم پادشاهی ۲۵۰۰ ساله، که سراسر تبعیض و ظلم و استبداد بود را برچید.

وی ادامه داد: مبارک است چراکه سلطه و چنبره استعمار و استکبار بر این کشور،که حیاط خلوت و گاو شیرده آنها بود را برکند. قیاس جمهوری اسلامی با نظام ستم شاهی از لحاظ ماهوی اشتباه است. نظامی که داعیه ایجاد تمدن نوین اسلامی را دارد نباید با یک رژیم سراسر فساد و تباهی مقایسه شود اما دشمن که این نظام مقدس را در مقابل هژمونی خود می بیند،با حربه های مختلف، درصدد تحریف و سانسور و تضعیف آن است.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: ایجاد نزدیک به ۳۰۰ شبکه ماهواره ای و هدایت فضای مجازی در جهت دشمنی با ایران،که رهبر انقلاب از آن به عنوان پروپاگاندا نام بردند یکی از آنهاست. چرا دشمن در مورد چین و روسیه که به اصطلاح ابرقدرت هستند،چنین تقلا نمی کند؛ چون آنها از لحاظ ایدولوژی، خطری برای هژمونی آنها محسوب نمی شوند،و تنها نظامی که توانایی به زیر کشیدن هژمونی آنها را دارد،نظام اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: بیان پیشرفت ها نه از روی مقایسه با آن رژيم فاسد،بلکه از روی تبيين دست آوردهاست. کشوری که در ابتدای جنگ حتی توانایی ساخت سیم خاردار را نداشت، امروز در عرصه های مختلف نظامی،به ابرقدرت تبدیل شده است و نمونه های آن را در موشکی و پهپادی و شناورهای مختلف می بینیم. کشوری که در عرصه پزشکی،وارد کننده پزشک بود،امروز به قطب گردشگری پزشکی تبدیل شده است.

وی عنوان داشت: کشوری که اداره صنایع مختلف آن به دست مستشار غربی بود،امروز در صنعت هسته و فناوری نانو و صنایع پتروشیمی خودکفا شده است. در بخش عمرانی شامل راه سازی و خطوط آب و برق و گاز که قابل قیاس نیست. در بخش سوادآموزی و دانشگاه و ارتقای جایگاه بانوان و امید به زندگی آمارها چیزی شبیه به معجزه است. جایگاه و تاثیرگذاری ایران در منطقه و دنیا که تبدیل به محور مقاومت شده است،با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست.

امام جمعه سرخ رود با بیان اینکه آیا شما از این موارد در رسانه های دشمن می بینید، گفت: آنها ساخته شده اند برای سیاه نمایی،برای از بین بردن امید،برای تحريف. آنها ساخته شده اند برای استحاله ذهن و عقیده جوانان. ما ادعای اینکه اهداف جمهوری اسلامی در تمام زمینه ها محقق شده است را نداریم،ما هنوز در دامنه قله ای هستیم که با آن فاصله داریم. اما با امید می توان به آن قله رسید،دشمن می خواهد این امید را بگیرد.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: دشمن می داند نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه،قابلیت رسیدن به تمام اهداف خود را دارد،فلذا به هر طریق ممکن می خواهد،مانع تراشی کند. جنگ،تحریم،فتنه،نفوذ،تبلیغات و…بخشی از دشمنی آنهاست. به قول سردار حاجی زاده اگر ۵ درصد این جنگ ترکیبی بر علیه هر نظامی در دنیا شکل می گرفت،آن نظام سقوط می کرد اما خداوند حامی این انقلاب و نظام است.

وی خاطرنشان کرد: نظامی که خون هزاران شهید به پای نهالش ریخته شده تا تبدیل به درخت تناور شود. ان الله یدافع عن الذین آمنوا. همه آنها نقشه ها و فتنه هایی که برای ایران در سر داشتند،برای خودشان در حال رقم خوردن است،تظاهرات صدهاهزار نفری اسرائیل با جمعیتی یک دهم ایران را ببینید.آنها می‌خواستند ایران را از درون نابود کنند،اما الان اسرائیل از درون در حال نابود شدن است. ۴۳ سال ایران را در بخش های مختلف تحریم کردند،اما با یک جنگ اوکراین،تمام اروپا گرفتار بحران انرژی و معیشت شده است و هر روز در یک کشور اروپایی شاهد تظاهرات چند ده هزار نفری هستیم.

امام جمعه سرخ رود یادآور شد: این انقلاب ان شالله با عنایت پروردگار و حضرت بقیه الله و خون شهدا تا رسیدن پرچم آن به دست صاحب اصلی باقی خواهد ماند و به پیشرفت ادامه خواهد داد. ما همیشه شاهد دلبستگی مردم به نظام در مقاطع حساسی و مختلف بودیم،از حضور در فتنه های مختلف،که نمونه آن حماسه نه دی بود،تشییع جنازه چند ده ملیونی حاج قاسم بود، خنثي کردن این جنگ و فتنه ترکیبی بود.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور،آن اپوزیسیون احمق خارج نشین نیست،که امروز با معرکه وکالت می دهم خود را در حال مضحکه کردن است، افزود: مشکل اصلی ما حتی تحریم و فتنه خارجی هم نیست، با وجود مشکلاتی که برای ما به وجود آوردند. مشکل اصلی ما جریان نفوذی است که در داخل به دنبال استحاله گفتمان انقلاب و تحریف اصول هستند. همان جریانی که با اعمال سیاست های خود،کشور را با بحران‌ جمعیتی مواجه کردند،و الان رهبر انقلاب از جهاد فرزنداوری می گویند.

وی اظهار کرد: انقلابیون و ارزشی های ما کجایند که این ندای امام جامعه را لبیک بگویند،و همانطور که در سال ۴۲ فرزندانی به دنیا آمدند که فرزندان روح الله شدند،الان فرزندانی به دنیا بیایند،تا فرزندان سید علی شوند. اما سخن آخر در طلیعه چهل و سه سالگی انقلاب بیان مشکلات و درخواست های مردمی!؟ پیرو فرموده امام عزیزمان نائب الامام زمان عج حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای روحی له الفداء برای معطر نمودن جامعه به بذر امید الحمدلله خدمات بسیار خوبی برای این مردم در این بخش در حال انجام  است که ان شاءالله هفته های بعد تو دهه فجر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

امام جمعه سرخ رود در ادامه تصریح کرد: هفته گذشته بخاطر پاره ای از مشکلات مردمی بخش و شهر سرخ رود به استان سفر کرده و دیدار مفصلی با مدیرکل بنیاد مسکن داشته ایم که بعد این دیدار با دعوت آقای مدیرکل بنیاد و مسکن استان مازندران وارد جلسه حل و فصل مشکلات بخش مان با حضور چندین مدیر کل و مسئولان محترم استانی و فرماندار و بخشدار و چندین دهیار و شورای اسلامی بخش مان بوده ایم.

برخورد شدید با عدم توجه مسئولان استانی و شهر سرخ‌رود به مطالبات مردم 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: دغدغه مردم در آن جلسه بررسی شد از جمله اینکه یک جوان عزیز توی این بخش توی یه روستایی یه خونه ای می سازه چهار متر از آن ساختمان داخل بافت هست ساختمان ساخته شده و با نا امیدی تو این ساختمان زندگی می کند؛ مجوز آب و برق و گاز ندارد در حالیکه ما داریم دعوت به ازداوج و فرزند آوری می کنیم شاید این خانه سر من و خانم من خراب بشود.

وی گفت: جانبازی که صاحب چند فرزند بوده و در ملک خود می خواهد برا فرزندان خانه بسازد و فلان روستا در مورد مدخل ورودی آن و و فلان روستا در مورد بافت و طرح هادی و غیره حالا در مقابل چه چیزی؟ برای فلان شخص سرمایه دار در بالا دست علوی کلا که هتلی ساخته میشود با چندین هزار متر ملک و فلان .. شخص آقای استاندار دستور می دهند معاذیر موجود حل و فصل شود و افتتاح.

امام جمعه سرخ رود اظهار داشت: آقای استاندار اولا ورود شما در همه جا و حضور شما در همه استان مایه امید خواهد بود و حمایت از همه مردم مایه دلگرمی هست هم شخص این سرمایه گذار و هم مردم بومی ما نه اینکه مردم بومی ما نتوانند تو ملک شخصی خودشان خانه بسازند اما دیگران هر چیزی بتوانند دوما ما تو این بخش و حوزه سرزمینی هزاران گرفتاری و بدبختی از فلان سرطانی ایی که نمی تواند خرج درمانش رو بکشد داریم تا فلان عزیز فقیر در فلان روستا حال بعضی ها چه کسانی را از کجا و با چه اهدافی می آورند تا با حمایت فلان شخص مورد حمايت قرار بگیرند!

حجت الاسلام تقی زاده یادآور شد: آقای استاندار هم فلان سرمایه گذار مورد حمایت قرار بگیرند و هم مشکلات اقلیمی و منطقه ای ما شما نزدیک به یک سال پیش بازدیدی از ملک بهداری مخروبه کنار مسجد قائم ال محمد داشتید و با ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران دکتر غلامی صحبت شد و کلید این ملک مخروبه که ما به ازاء آن چندین هزار متر ملک از سوی همین مردم شریف و نجیب و عزیز در اختیار بهداشت و درمان قرار گرفته را داده اید تا دوستان شهرداری آن را آماده بکنند و در اختیار نهاد امامت جمعه کشور و این بخش برای استفاده همه مردم بعنوان یک مرکز مردمی که مرجع و ملجاء مردم هست قرار بگیرد چه شده است که هنوز هیچ یعنی هیج اقدامی نشده و کسی جواب ما نه جواب دستور شما را نداده اند و هزاران اما و اگر تراشیده‌اند!؟

وی افزود: آقای استاندار ان شاء الله از شما انتظار میرود با دستور جهادی شما این ملک مخروبه حل و فصل بشود و مورد بهره برداری مردم قرار بگیرد تا مردم ما مجبور به رفتن سه طبقه ساختمان دفتر امام جمعه نشوند و ما هم شرمنده شان نشویم و نیز خبرها حاکی از آن است که با پیگیری و مجوزات صادره از سوی بعضی مسئولان حال چی جوری و چه کاری نداریم چندین هزار متر ملک توی خانه دریا را دستور می دهند و پیگیری می کنند تا فلان شخص سرمایه دار توی اون شهرک خانه بسازد سئوال آیا ایشان می تواند اما مردم ما برای بچه های خودشان نمی توانند و نباید بتوانند.
امام جمعه سرخ رود در خصوص درخواست مردم از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عنوان کرد: چند درصد این درآمد حاصل زیرساخت ها خواهد شد تا ان شاءالله با وجود این همه برج و ساختمان رو به رشد ما شاهد مشکلات در آینده نشویم ؟! و دوما سال گذشته مطالبه مردمی برای ساخت مسجد در خط دریا که متاسفانه اصلا و اصلا و اصلا موقعیت خوبی نداره که یکی از روحانیون عزیزی که منتسب به خانواده شهید سلامت مان بود، داشته ایم و مورد هجمه اراذل و اوباش قرار گرفته اند قرار داریم آیا در کنار این جریان خدمت رسانی کار فرهنگی ای در آن اقلیم و جغرافیا شده است ؟
حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: مسئولان محترم اگر نسبت به این مطالبات چه استقرار کانکس کلانتری یا هر چیزی گرفته تا کلنگ زنی مسجد و حسینیه در آن مسیر در اسرع وقت آنجا بپذیرد که دست مریزاد و الا قطعا مردم نسبت به این موضوعات برخورد جدی ای خواهند کرد، بزرگترین مشکلات اقتصادی ما در این بخش داریم اما می بینیم که دستور می دهند فلان مبلغ از فلان جا و فلان جا به فلان جا کمک بشه آیا نشنیده اید که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
وی در پایان گفت: در چهارشنبه های امام رضایی و امام زمانی علیهما السلام شرمنده مردم نیازمند منطقه مان از سرطانی گرفته تا جهیزیه و اشتغال و ازدواج و معیشت مردم هستیم  بنابراین اگر بار دیگری حتی یک ریال بشنویم چنین توصیه و دستوری داده بشود تا مال و حق این مردم به جای دیگر که حرام شرعی است برود بنده شدیدا برخورد می کنم.
لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.