3
امام جمعه محمودآباد:

قصد دشمن، ضربه زدن به نظام و تضعیف آن است/ متحد بودن در جامعه، نیاز امروز کشور

  • کد خبر : 11865
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
قصد دشمن، ضربه زدن به نظام و تضعیف آن است/ متحد بودن در جامعه، نیاز امروز کشور
امام جمعه محمودآباد با تاکید بر اینکه برنامه‌های جنگ نرم و سخت دشمن با نظام اسلامی مشخص است، گفت: قصد دشمن ضربه زدن به نظام و تضعیف آن است تا جو کشور بهم بریزد، غافل از اینکه لیدرهای خارج از کشور را دستگیر و به ایران آوردند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه هر کسی که می‌خواهد خود را به سعادت برساند، باید سبک باشد از بار گناه و تعلقات خود؛ اظهار داشت: برای رسیدن به تقوا باید سبک بار و سبک بال باشیم.

وی ضمن تسلیت شهادت امام مهربانی‌ها، افزود: یکی از جلوه‌های عظمت امام رضا (ع)، توجه ایشان به نماز و عبادت اول وقت است؛ امام رئوف همانند جد بزرگوارش اهل عبادت‌های سنگین بود.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: خواندن نماز اول وقت از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه با عبادت به خدا نزدیک‌تر و زندگی پربرکت‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: دشمنی‌های دشمنان از گذشته تا به امروز هرگز فراموش نخواهد شد؛ دشمنی آمریکا از گذشته بوده و امروز می‌خواهد با شیطنت در فضای مجازی جوانان و نوجوانان را به بی‌راهه ببرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های جنگ نرم و سخت دشمن با نظام اسلامی مشخص است، گفت: قصد دشمن ضربه زدن به نظام و تضعیف آن است تا جو کشور بهم بریزد غافل از اینکه لیدرهای خارج از کشور را دستگیر و به ایران آوردند.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: اگر دشمن شدت عمل نسبت به ما نشان دهد ما نیز به آن پاسخ خواهیم داد؛ دشمن با هجمه رسانه‌ای اعلام کرد که روز  شهریور لباس مشکی بپوشید و عزادار در خیابان ظاهر شوید در صورتی که در روز شهادت امام رضا (ع) همه ملت ایران سیاه‌پوش است.

حجت‌الاسلام جباری یادآور شد: آمریکا به دنبال شکست‌ها و نقاط تحریک برانگیز در کشور ما است از جمله زن و جنسیت تا زنان را به جان مردان بیندازند و ایجاد اختلاف کنند.

وی بیان داشت: بسیجیان و نیروهای امنیتی ما برای ما عزیز هستند چراکه مرزهای ما را حفظ می‌کنند و بنابر گفته مقام معظم رهبری این متحد بودن تنها با اتحاد شکل خواهد گرفت.

مطالبه جدی مردم محمودآباد، رفع مشکل قطعی آب است

امام جمعه محمودآباد در ادامه سخنان خود افزود: بپذیریم که گاهی خود مقصر هستیم چراکه با فروش زمین‌های خود و افزایش خانه دومی‌ها در شهرستان نه تنها به فرهنگ خود ضربه زدیم بلکه با چالش‌هایی همانند قطعی برق و آب مواجه هستیم.

حجت‎‌الاسلام جباری عنوان کرد: علت ما و بی‌آبی معلول است بنابراین باید بپذیریم؛ ما از ابتدا نباید اینگونه از مشکلات رهایی می‌یافتیم.

وی در پایان گفت: دو چاه حفر شد اما همچنان مشکلات کمتر شد و با همت اداره آب و فاضلاب محمودآباد در حال حاضر در تمام سطح شهرستان مشکل قطعی آب کمتر شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.