2

فعالیت 35 فروشگاه سموم کشاورزی در محمودآباد/ حضور کارشناس فنی در فروشگاه الزامی است

  • کد خبر : 8475
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
فعالیت 35 فروشگاه سموم کشاورزی در محمودآباد/ حضور کارشناس فنی در فروشگاه الزامی است
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از فعالیت 35 فروشگاه سموم کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21 مورد بازدید توسط اکیپ نظارت و بازرسی این شهرستان انجام شد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: فروشندگان سموم کشاورزی، همکاران و بازوان اجرایی بخش کشاورزی در روستاها در کمک به تولید محصول سالم با هدایت و توصیه به بهره برداران برای مصرف بهینه و بموقع سموم و دیگر نهاده های مرتبط در حفظ محیط زیست و سلامت محصول تولیدی هستند.

وی حضور دائم کارشناس فنی در فروشگاه را الزامی دانست و افزود: فروشندگان نباید سموم خارج از شبکه، تاریخ مصرف گذشته، فاقد شماره بچ، پارت، تاریخ تولید، غیرمجاز و تقلبی بین بهره برداران توزیع کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خواستار توزیع سموم از طریق سامانه مانیتورینگ و عدم توزیع نهاده ها کودی بدون برچسب خاک و آب کشور و یا برچسب های خارجی و ترجمه نشده شد.

هادی زاده در پایان از فعالیت 35 فروشگاه سموم کشاورزی شامل 26 فروشگاه بخش خصوصی و 9 فروشگاه تعاونی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 21 مورد بازدید توسط اکیپ نظارت و بازرسی این شهرستان انجام شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.