2
مدیرعامل اتحادیه ها، موسسات و تشکل های قرآنی استان خبر داد:

 فعالیت ۱۱ هزار مربی قرآن در مازندران

  • کد خبر : 9754
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
 فعالیت ۱۱ هزار مربی قرآن در مازندران
مدیرعامل اتحادیه ها، موسسات و تشکل های قرآنی مازندران از فعالیت ۱۱ هزار مربی قرآن در استان خبر داد و گفت: یک‌هزار موسسه قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی در مازندران وجود دارد و ۵ هزار نفر عضو هیئت مدیره موسسات و تشکل‌های قرآنی هستند.

به گزارش “خط شمال” بهروز کریم‌نژاد در پنجمین همایش تکریم از چهره های قرآنی و آیین تجلیل از فعالان و خادمان قرآن کریم شهرستان قائمشهر عصر امروز در سالن اجتماعات شهرداری قائم‌شهر اظهار داشت: تعداد موسسات قرانی مازندران ۳۲۰ موسسه و۷۰۰ خانه قرآن روستایی و شهری نیز در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان قائمشهر ۷۰ موسسه قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی فعال دارد، گفت: این استان از شهرستان های بسیار مهم و فعال استان در حوزه قرآنی محسوب می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه ها، موسسات و تشکل های قرآنی مازندران با اشاره به اینکه همایش امروز توسط موسسه گنجینه نور مازندران و به همت شهرداری قائمشهر برگزار شد، تاکید کرد: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و توجه بیشتر به این کتاب آسمانی توسط دولت ها، قطعاً کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را به دنبال داشته و کوتاهی ها و کاستی های دهه‌های گذشته را جبران می کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.