15

فعاليت گسترده شبکه معاند عليه طرح نور فراجا/ دشمن دو بال حيا و غيرت مردم را نشانه گرفته است

  • کد خبر : 15175
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
فعاليت گسترده شبکه معاند عليه طرح نور فراجا/ دشمن دو بال حيا و غيرت مردم را نشانه گرفته است
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فعاليت گسترده شبکه معاند عليه طرح نور فراجا، گفت: سردار رادان در جمع مردم قم گفتند که امروز دشمنان نظام در راستای تخريب طرح نور با سازمان يافتگی و برنامه‌ريزی به اين مسئله دامن می‌زند.

به گزارش “خط شمال” سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر روز چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در تجمع مردمی طرح نور در شهر سرخ‌رود ضمن عرض تبریک روز معلم به همه معلمان، فرهنگيان و اساتيد کشور که در مسير اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه فعاليت دارند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در جمع فرهنگيان يکی از وظايف و مسئوليت‌های مهم معلمان را امروز در جامعه آموختن مسائل بنيادين کشور دانست و در اين بين موضوع عفاف و حجاب بعنوان يکی از اين مسائل بنيادين بوده که معلمان بايد آن را به دانش‌آموزان بياموزند.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب که همواره مورد تاکيد حضرت آقا است، تصریح کرد: وظيفه ما مقابله با تبليغات دشمنان نظام است و بايد از فرزندان‌مان، نوجوان و جوانان در برابر اين تبليغات مسموم مراقبت کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره اينکه امروز 5 شبکه ملی کشور به صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و طرح نور پليس پرداخته، افزود: اين در حالی است که تنها يک شبکه معاند و آن هم شبکه اينترنشنال به تنهايی 3 برابر اين شبکه‌ها بر عليه طرح نور فراجا فعاليت دارند.

سردار مفخمی با اشاره به فعاليت‌های شبکه‌ای معاند در حوزه خدشه به امنيت روانی جامعه، گفت: بفرموده مقام معظم رهبری بايد مراقب افکار دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان خود باشيم تا تحت تاثير القائات منفی فضای رسانه‌ای دشمن قرار نگيرند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله عفاف حجاب يک مسئله فردی و اجتماعی، شرعی و قانونی است، برابر آيه 31 سوره نور و مواد قانونی 638 و 639 قانون مجازات اسلامی فراجا موظف بوده تا در برابر بی‌قانونی ايستادگی کند و اين يک تکليف شرعی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به حمايت مردمی طرح نور در تجمع مردمی زنجيره انسانی در سواحل دريا از حضور 60 هزار نفری مردم ولايتمدار استان در اين طرح خبر داد و افزود: امروز دشمن دو بال حيا و غيرت مردم را نشانه گرفته و ما بايد مراقبت کنيم.

سردار مفخمی در پایان یادآور شد: در طرح عفاف و حجاب 31 دستگاه دخيل هستند و بايد همه دستگاه‌ها به وظايف قانونی خود عمل کنند، زمان اجرای طرح نور 80 درصد افراد به تذکرات توجه و حجاب خود را رعايت کردند ، خطاب ما به مسافران و گردشگرانی است که به استان مازندران سفر می‌کنند و بايد هنجارها و ارزش‌ها را رعايت کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.