3
امام جمعه سرخ‌رود؛

فضای مجازی امروز نیازمند یک “حاج قاسم” است/ دنیا تشنه قهرمانان واقعی

  • کد خبر : 2734
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
فضای مجازی امروز نیازمند یک “حاج قاسم” است/ دنیا تشنه قهرمانان واقعی
امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه حاج قاسم هیمنه استکبار و آمریکا را شکست و باید با تدبیر و برنامه و تلاش‌ مجاهدانه وارد این عرصه شد، گفت: در حال حاضر آن‌هایی که مدیریت این فضا را در اختیار دارند از هیچ اقدامی برای نابودی انسانیت دريغ نمی‌کنند؛ اگر یک شخصیت مانند حاج قاسم بخواهد در این فضا ترویج شود، مورد تحریم قرار می‌گیرد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه 17 دی ماه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده سردار سلیمانی که دو شاخصه مهم حاج قاسم را صدق و اخلاص بر شمردند و اظهار کرد: براساس آیه مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا؛ حقیقتا حاج قاسم صادقانه و مجاهدانه بر عهد خود با خدا و ولایت باقی ماند و لحظه‌ای شک و تردید به خود راه نداد؛ ایشان عمر با برکت خود را در راه اعتلای اسلام و ایران و سربازی ولایت هزینه کرد.

وی افزود: اخلاص بی‌بدیل حاج قاسم این بود که از شهرت فرار می‌کرد اما در حالی که خدمات حاج قاسم در زمینه‌های مختلف و در داخل و منطقه کاملا بی نظیر بوده و است.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: خدا خواست و حاج قاسم شد عزیز ملت و آزادگان جهان که تنها یک نمونه آن تشییع جنازه با شکوه و مراسم‌های بزرگداشت خودجوش مردمی است که در جای جای ایران و دنیا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: امام خامنه‌ای با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان و استکبار خطرناک‌تر است، نمونه آن را فرار مفتضحانه آمریکا از افغانستان و وضعیت آن‌ها در عراق و وضعیت جبهه مقاومت‌ در منطقه از جمله سوریه و یمن و لبنان دانستند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز تشنه قهرمانان واقعی‌ست، نه قهرمانان توهمی و خیالی تصریح کرد: به فرموده حضرت آقا، سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصيت دنیای اسلام بوده و هست و کسانی که آداب ترویج فرهنگ و الگوی مصداقی اسلامی و ایرانی را دارند، باید هرچه در توان دارند، حاج قاسم را به دنیا و جوانان بشناسانند.

نظام بانکی مریض از دلایل التهابات اقتصادی در کشور

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: یکی از دلایل التهابات اقتصادی در کشور همین نظام بانکی مریض است؛ بانک‌ها تبدیل شده‌اند به بنگاه‌های اقتصادی و در زمینه‌های مختلف فعالیت و تصدی‌گری اقتصادی دارند که قطعا بیشتر از آن‌ها مخرب است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: از دولت محترم که یکی از وعده‌های انتخاباتی آن مبارزه با فساد و رانت و.. بود درخواست می‌کنیم به صورت جدی به این دغدغه به حق مراجع که دغدغه عموم جامعه نیز است؛ ورود کند و ساماندهی لازم را انجام دهد.

علامه مصباح پشتوانه عقيدتی جبهه مقاومت بود

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قدر این عالم را باید از زبان سید مقاوت شنید که فرمود علامه مصباح پشتوانه عقيدتی جبهه مقاومت بود و ما هر وقت خسته می‌شدیم به دیدار ایشان می رفتیم و برای ادامه کار قوت قلب می‌گرفتیم.

امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد: علامه مصباح حقیقتا پشتوانه فکری و عقيدتی نظام بودند که باید خط فکری ایشان که به نوعی تبيين کننده خط فکری امام و رهبری است،با قوت در حوزه های علمیه و مراکز علوم انسانی ما دنبال شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: همان خط فکری که استکبار به شدت از آن می‌ترسید و به طرق مختلف سعی کرد به آن ضربه بزند اما این عالم نستوه تا آخر عمر مبارکشان با استقامت مثال زدنی ذره‌ای متزلزل نشد.

موازنه قدرت در منطقه؛ به نفع جبهه مقاومت است

وی تصریح کرد: همانطور که موازنه قدرت در منطقه از سال‌ها پیش به نفع جبهه مقاومت و با تکیه بر مبنایی اصیل اسلامی در حال تغییر بود، با سرعت بیشتری در حال ادامه روند پیروزی‌های خود است.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: یکی از این پیشروی‌ها در ارتباط با جنگ ظالمانه بر علیه یمن است که ائتلاف سعودی با حمایت غرب به ویژه آمریکا، به راه انداخت که هر چه بیشتر از این جنگ می‌گذرد، بیشتر در باتلاق این جنگ فرو می‌رود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده اظهار داشت: مجاهدان یمنی به حدی از توانایی رسیدند که کشتی اماراتی حامل تسلیحات نظامی را  توقیف می کنند قطعا این کشتی از حمایت‌های مختلف راداری و نظامی برخوردار بود اما با زهم غافل‌گیر شد.

وی گفت: دولت‌های مرتجع منطقه‌ که امید خود را به آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی بستند قطعا تا الان فهمیدند که دیر یا زود پشتشان خالی خواهد شد و باید طعم شکست مفتضحانه دیگری مانند آن چیزی که در سوریه و عراقی خوردند را بچشند.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: رژیم صهیونیستی هم که سال‌هاست هیمنه پوشالیش فرو ریخته و نمایش‌های دروغین مانند گنبد آهنین هم‌ نمی‌تواند این فروپاشی را بپوشاند؛ این رژیم مجبور شد با اعتصاب غذای یک اسیر فلسطینی و تهدیدات مقاومت فلسطین کوتاه بیاید و شکسته دیگری را بپذیرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: دولت‌های دوست منطقه هم باید بدانند آمریکا دشمن اصلی در بی‌ثباتی منطقه و کشور آن‌هاست و تذکر به جای حاج قاسم که فرمود آیا این درست است که کسانی در عراق بگویند هم آمریکا و دوست است هم ایران؛ آیا بین آمریکایی که عراق را اشغال و ویران کرد و  ایران تفاوتی وجود ندارد؟

وی در پایان گفت: رهبران دولت دوست و برادر عراق باید با یک بصیرت به اتفاقاتی که در کشورشان افتاد، نگاه کنند؛ قطعا آمریکا و سعودی که ایجاد کننده تفکر داعشی بودند و هستند، دوست صادقی برای آن‌ها نخواهند بود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.