2
به‌همت روابط عمومی شهرداری و شورای شهر:

فصلنامه چارسوق فرهنگ در محمودآباد رونمایی شد

  • کد خبر : 11828
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
فصلنامه چارسوق فرهنگ در محمودآباد رونمایی شد
فصلنامه چارسوق فرهنگ به مدیرمسئولی دکتر ایمان خسروی، سردبیری سیدمهدی حسینی و مصطفی بابایی با حضور استاد جهانگیر نصری اشرفی سرپرست دانشنامه تبرستان و مازندران، مهندس اختیاری شهردار محمودآباد، محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد، اعضای شورای اسلامی، اساتید حوزه فرهنگ و هنر و مردم این شهرستان در سالن الغدیر اداره فرهنگ و ارشاد عصر روز گذشته سه‌شنبه 21 شهریور رونمایی شده است.

به گزارش “خط شمال” نیما محمدپور رییس شورای شهر محمودآباد در آیین این رونمایی با بیان اینکه مازندران نام آن با قدمت باستانی‌اش با وجود اساتید هنرمند و پیشکسوت نگه داشتند، اظهار کرد: هر یک از این هنرمندان با اجرای برنامه‌های فرهنگی به حفظ فرهنگ این استان شدند.

وی با اشاره به اینکه با وجود تکنولوژی‌های روز آسیب‌های جدی به فرهنگ مازندران زده شد، افزود: با ورود دستگاه‌های اجرایی و سازمان شهرداری‌های سراسر استان با برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و فرهنگی جهت ماندگاری آیین‌ها و سنت‌های این استان مثمر ثمر واقع شوند.

نگاه جامع به مازندران در انتشار فصلنامه چارسوق

سیدمهدی حسینی سردبیر فصلنامه نیز در این مراسم بیان داشت: محتوا در فصلنامه پژوهشی و غالب جستارنویسی مطالب مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شب‌های چارسوق در آینده مدنظر مجموعه بوده تا در خصوص ظرفیت‌های استان به چاپ برسد، نسخه الکترونیک بزودی در طاقچه و فیلیبو دستور کار است.

محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد نیز از فعالیت 425 فصلنامه، روزنامه، هفته‌نامه، دوهفته نامه و پایگاه خبری در مازندران خبر داد و گفت: محمودآباد جزو شهرهایی است با 4 پایگاه خبری، 3 هفته‌نامه و یک فصلنامه در حال فعالیت در عرصه فرهنگ و رسانه است.

ایمان خسروی مدیر مسئول و صاحب امتیاز فصلنامه در این مراسم یادآور شد: گفت‌وگو و نقد درست و سازنده در چارچوب مقالات این فصلنامه را در دستور کار داریم و این نشریه استقبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌قدری نقد می‌شود، قدردانی هم انجام می‌شود، یک فصل فرهنگی را در نظر داریم تا یک شکوفایی را در فرهنگ مازندران ایجاد شود.

مهدی اختیاری شهردار محمودآباد ضمن تاکید به اهمیت فرهنگ و رسانه خاطرنشان کرد: با وجود سرمایه‌هایی در مازندران نیاز به استقبال است که اینگونه به حفظ تاریخ مازندران می‌پردازند.

گفتنی است در راستای حمایت از حوزه فرهنگ و رسانه مهندس اختیاری شهردار محمودآباد 100 جلد از فصلنامه چارسوق فرهنگ را خریداری و رایگان به حاضران در مراسم رونمایی اهدا کردند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.