5

فراهم شدن شرایط خادمی نوجوانان درکانون‌های رضوی/ ۱۶ هزار خادم یار رضوی در مازندران مشغول فعالیت هستند

  • کد خبر : 10221
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
فراهم شدن شرایط خادمی نوجوانان درکانون‌های رضوی/ ۱۶ هزار خادم یار رضوی در مازندران مشغول فعالیت هستند
دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در آمل گفت: عضویت نوجوانان وجوانان گروه‌های سنی ۹ تا ۱۹ سال درسامانه خادم یاری رضوی دراین کانون فراهم شد.

به گزارش “خط شمال” دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در سی و ششمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های مازندران که به میزبانی کانون رضوی آمل برگزار شد، گفت: جذب خادمیاران نوجوان وجوان دختر وپسر برای کادرسازی جدید و خدمت هرچه بیشتر به نیازمندان جامعه در سایه امام رئوف درسطح استان انجام خواهد شد.

محمد اسماعیل امامزاده با بیان اینکه تا پیش ازاین شرایط خادم یاری برای گروه‌های سنی ۲۰ سال به بالا بوده است، افزود: پیش بینی می‌شود با فعال شدن کانون نوجوانان خدمت رضوی، موج جدیدی از علاقمندان به ولایت پذیری امام هشتم درسطح مازندران که پیش ازاین نیز متقاضیان زیادی داشت، ایجاد و جذب شوند.

۱۶ هزار خادم یار رضوی در مازندران

وی همچنین به عضویت بیش از ۱۶ هزار خادمیار رضوی درسطح استان اشاره کرد وادامه داد: این تعداد در قالب بیش از ۶۵۰ کانون محلی و تخصصی خادمیاری رضوی در مازندران فعالیت دارند.

امامزاده، با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ یاور رضوی نیز درسطح استان درکنار فعالیت‌های خادمیاران رضوی فعالیت‌های گسترده در طول سال انجام می‌دهند، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری که باید در دستور کار مدیران کانون‌های خدمت رضوی درشهرستان‌های استان قرار گیرد، فعال شدن کانون‌های بانوان رضوی است که می‌تواند دراین بخش نیز خدمات خود را گسترده‌تر انجام دهد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران، خطاب به مدیران کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه، خدمت کردن درتشکیلات امام رضا (ع) جاذبه دارد و هیچ تشکیلاتی تا این حد جاذبه معنوی درافراد ندارد، تصریح کرد، انتظار است که مدیران کانون‌های خدمت رضوی درسطح شهر‌های استان، درنظام خادمیاری رضوی، با بهره گیری حداکثری از ظرفیت خادمیاران، فعالیت‌ها وخدمات خود را درخدمت به مردم جدی‌تر بگیرند.

کانون خادمیاری محله‌ای، اثرگذار درسطح محلات

او دربخش دیگری با تاکید براینکه باید از ظرفیت کانون‌های محلات می‌توان برای اجرای برنامه‌های کانون‌های محله‌ای استفاده کرد؛ گفت: خادمیاران در کانون‌های محله‌ای نیاز‌های افراد و جامعه هدف خود را شناسایی و با تلاش خادمیاران کانون‌های تخصصی برای رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

امامزاده افزود: مجموعه ماموریت‌های محوله آستان قدس به دفاتر نمایندگی و خادمیاران، مربوط به مسائل فرهنگی و محرومیت زدایی است که در این راستا با استفاده از تمام توان وارد عمل شده ایم.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران افزود: حفظ شان و منزلت افراد نیازمند مهمترین و اصلی‌ترین اولویتی است که در کانون خدمات رضوی با قوت مورد توجه است و تلاش داریم تا با کمک خیران و مردم نوع دوست برای رفع مشکلات اقدام شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.