4

غرق شدن 4 نفر در آب‌های ساحلی مازندرن

  • کد خبر : 2180
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
غرق شدن 4 نفر در آب‌های ساحلی مازندرن
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن 4 نفر در آب‌های ساحلی استان طی روز گذشته خبر داد .

سرهنگ نعمت الله آزادی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن شهروندان و مسافران در آبهای ساحلی استان در روز گذشته، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند .

وی از غرق شد 4 نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور در سواحل شهرستان های نوشهر، نور، چالوس و تنکابن طی روز گذشته خبر داد و افزود: این افراد به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح جان باختند که جسد این افراد با حضورعوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران تصریح کرد: ناآشنايي به فن شنا، شنا در خارج از محدوده طرح های ایجاد شده و نقاط حادثه خیز و بی توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی سالانه سبب غرق ده ها نفر از هموطنان و گردشگراني مي‌شود که نا آگاهانه تن به دريا مي سپارند .

آزادی در خاتمه به هموطنان توصیه کرد: به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته، از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالمسازی، نقاط کور دریا و ساعت های تعطیلی طرح خودداری ککند تا لذت مسافرت برای آنان و اعضای خانواده تلخ نشود .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.