3

غرق شدن مرد ۴۷ ساله در دریای چاکسر/ هموطنان با ناجیان غریق مستقر در ساحل همکاری داشته باشند

  • کد خبر : 11760
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
غرق شدن مرد ۴۷ ساله در دریای چاکسر/ هموطنان با ناجیان غریق مستقر در ساحل همکاری داشته باشند
رییس هیئت نجات غریق سرخ‌رود گفت: ساعت ۱ بامداد جمعه ۱۷ شهریور ماه 1402 سه مرد برای شنا وارد دریا طوفانی می‌شوند که متاسفانه یک نفر غرق می‌شود.

به گزارش “خط شمال” محمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این حادثه اظهار داشت: دو نفر از غرقی‌ها به سمت ساحل بر می‌گردند اما یک نفرشان بنام سید جمال حسینی کارمند دارایی فریدونکنار و عضو شورای اسلامی روستای بنه‌کنار بعد یک موج سنگین برای نجات جان خود تلاش می‌کند اما این کوشش تلاشی نداشت و به زیر آب می‌رود.

وی افزود: تمام اعضای خانواده در صحنه حضور داشتند که اهالی و مردم را با خبر کرده و تیم نجات غریق به‌همراه قایقرانان، جترانان، نیروهای یگان دریایی بابلسر و نیروهای هلال احمر هم در محل حادثه حاضر می‌شوند‌.

رییس هیئت نجات غریق سرخ‌رود گفت: مسئولین استانی و شهرستان‌های محمودآباد و فریدونکنار به کمک اهالی بسیج می‌شوند تا بتوانند هرچه سریعتر خانواده داغدیده را از نگرانی در بیاورند اما این تلاش 12 ساعت طول کشید.

صادقی خاطرنشان کرد: بالاخره با ۱ کیلومتر فاصله از محل حادثه روبروی درویش‌آباد پیکر بی‌جان این مرد با کمک ناجیان از آب بیرون کشیده می‌شود‌.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدیده از هموطنان و هم استانی‌ها خواست: با توجه به تجربیات گذشته شهریور ماه بیشترین غریقی را داریم؛ هموطنان با ناجیان غریق مستقر در ساحل همکاری لازم را داشته باشند و به هیچ عنوان در دریای طوفانی و در هنگام شب وارد دریا نشوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.