3

عملیات زمینی، جهنمی برای صهیونیست‌ها خواهد شد

  • کد خبر : 13107
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
عملیات زمینی، جهنمی برای صهیونیست‌ها خواهد شد
امام جمعه محمودآباد گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند چنانچه عملیات زمینی انجام بدهد، جهنمی برایشان پدید خواهد آمد که طوفان الاقصی در مقایسه با آن، آرامستان خواهد بود.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز ضمن محکوم کردن جنایت‌های  رژیم کودک‌کش اسرائیل، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت یا گردان‌های عزالدین قسام و عزیزان مجاهدی که در راه مبارزه نجات بخش فلسطین هستند به جهت بمباران‌های وحشیانه‌ای که صهیونیست‌ها این روزها انجام می‌دهند، دل هر انسان بیننده‌ای را دردناک می‌کنند.

وی افزود: خدا می‌داند اینها روحیه‌ی انتقام را برمی‌انگیزاند، آنچنان این وجود ارزشمند مجاهدان به خروش در بیاید که دمار از روزگاری صهیونیست‌های وحشی و گرگ صفت دربیاورد.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: ذات مقدس الهی این بیان ارزشمند و امید دهنده را برای تک تک ما دارد که بندگانم کدام از شما یک وجب به سمت من بیاید من زراعی به سمت او خواهم رفت همان تعبیر معروف یک قدم شما بیایید صد قدم من خواهم آمد. هر کسی در مبارزه با نفس و امیال های  نفسانی و شیطانی ایستادگی کند مقاومت داشته باشد قطعا خدا نصرتش را شامل حال او خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جباری گفت: این سختی‌ها و فشارها کم‌کم تبدیل به آسانی خواهد شد نه آسانی، تبدیل به شیرینی خواهد شد کسی که در جهت مبارزه‌ی با هوا و هوس قرار می‌گیرد آنچنان لذت می‌برد که کار خودش را در جهت ریاضت چند برابر می‌کند این بیان ذات مقدس پروردگار عالم است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: شرایط برای رژیم صهیونیستی به گونه‌ای درآمده است که نه تنها از حیث نظامی سردر گم و گیج شد و دست و پا می‌زند تا خود را به گونه‌ای از این مخمصه نجات بدهد بلکه سازه‌های  فکری و اندیشه‌ای سران رژیم خون آشام و کودک کش صهیونیستی و اربابشان آمریکاهم به نوعی فرو ریخته است و سرگیجه گرفته‌اند و نمی‌دانند چه تصمیمی را بگیرند.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: در  دومین روز بعد از عملیات طوفان الاقصی رژیم اشغالگر ادعا کرد که می‌خواهیم عملیات زمینی انجام بدهیم. 19 روز از آن زمانی که ادعا کردند می‌گذرد. به بهانه‌های مختلف یه روز گفتن هوا ابری بارندگی است، گفتن ما در اتاق عملیات مشغول تدابیر لازم برای چنین عملیاتی هستیم هر روز بهانه اما دیروزی عملیات کوچک شاید امتحانی انجام دادند ورود زمینی داشتند و در همان گام اول آنچنان زمین‌گیر شدند و تلفات دادند که پا به فرار گذاشتند.

حجت‌الاسلام جباری بیان کرد: آن‌ها نتوانستند مقاومت کنند چون برنامه‌ی مقاومت این است اگر طوفان الاقصی هیمنه‌ی شما را به هم ریخت و شما را از هم پاشیده است بدانید عملیات زمینی چنانچه انجام بدهید جهنمی برای شما صهیونیست‌ها پدید خواهد آمد که طوفان الاقصی برای شما درمقایسه آرامستان خواهد بود.

وی ضمن تبریک هفته‌ی پدافند غیرعامل عنوان داشت: پدافند به معنای دفاع است به معنای خنثی کردن است به معنای جلوی ضرر گرفتن یا زیان  ندیدن یا کمتر زیان دیدن. پدافندعامل و غیرعامل داریم. پدافند عامل یعنی اقدام کننده با تجهیزات و تسلیحات نظامی بخواهد جنگی را ایجاد کند آسیبی به طرف مقابل بزند. پدافند غیرعامل طرف دست به سلاح نمی‌برد اما همه‌ی لوازم و امکانات دفاعی و پاسخ دادن و برای ایمن ماندن و کمتر زیان و خسارت دیدن را فراهم می‌کند.

امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: خداوند در قرآن کریم  فرموده (وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم) خودتان را آماده کنید شما مجهز باشید شما در قوی ترین حالت قرار بگیرید شما زیر ساخته‌هاتون را مستحکم کنید آسیب نبینید در هنگامه‌ی عملیات یا حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی دشمنان. خصوصا ایران اسلامی با داشتن این همه دشمنان قسم خورده که در برابر خودش دارد، می‌بایست نهادها، دستگاه‌ها و همه‌ی عناصری که در نظام حضور دارند آمادگی لازم را داشته باشند از جهت آب، برق، هر آنچه که به عنوان  زیرساخت حتی معرفی شدند اینها را هم باید در یک پوششی و لایه‌ای قرار بدهند که در زمان جنگ کمترین آسیب را ببیند.

حجت‌الاسلام جباری با گرامیداشت شهادت محمدحسین فهمیده روز بسیج دانش آموزی افزود: هشتم آبان سالروز شهادت شهید والا مقام و نامدار شهید محمد حسین فهمیده‌ی عزیز نوجوان سیزده ساله روز بسیج دانش‌آموزی و نوجوانان است. شهید فهمیده با این اقدام شان توانستند ثبت حماسه‌ای بکنند با وجود عمر کم با وجود سن بسیار پایین با وجود جثه‌ای بسیار ضعیف اما در تاریخ تغییری ایجاد بکنند.

وی یادآور شد: اثرگذاری شگرف شهید فهمیده شرایط جنگ را در خرمشهر تغییر داد یعنی یه انسان با سن کم اما اراده‌ی قوی داشته باشد ایمان مستحکم داشته باشد می‌تواند مثل محمدحسین فهمیده‌ی سیزده ساله کاری انجام بدهد که سردار بزرگ و انسان‌های با صلابت و قوی نتوانند انجام بدهند کاری که رهبر زمانش وادار بشود او را رهبر خود معرفی کند و بگوید رهبرما آن نوجوان سیزده ساله‌ای که نارنجک به کمر می‌بندد و زیر تانک دشمن می‌رود.

بیمارستان شهدای محمودآباد نیاز به متخصصی بیهوشی دارد

امام جمعه محمودآباد ضمن انتقاد از نبود متخصص بیهوشی در بیمارستان شهدای محمودآباد اظهار کرد: از شش ماه پیش ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و برخی از مسئولین درمانی حتی در شهرستان عرض کردم خواهش کردم بیمارستان محمودآباد با ساختمان عالی امکانات بحمدالله با همت خیرین با همت مردم با همت مسئولین ،درحد مناسب شهرستان اما محروم از یک متخصص بیهوشی است.

حجت‌الاسلام جباری گفت: شمایی که نمی‌توانید یک متخصص به برای بیمارستان بفرستید بارها هم گفتید باشد پانزده روز دیگه یه ماه دیگر  و همیشه زمان را تغییر دادید واقعا مردم می‌توانند به این دستگاه پزشکی و درمانی امیدوار باشند. یه خانومی می‌خواهد زایمان بکند یکی از ضروریات و اولیات بیمارستان متخصص بیهوشی است که متاسفانه ندارند.

وی ادامه داد: این برای شهری مثل محمودآباد با این بیمارستان در حد عالی برازنده است؟! ریاست محترم علوم پزشکی انسان شایسته‌، بزرگوار دلسوز و متعهد است؛ قطعا از روی تعمد نیست بنابراین این خواسته‌ی مردم ما است که مسئولین دست به کار بشوند.

امام جمعه محمودآباد در پایان یادآور شد: در عرصه‌ی آرد و نان مشکل جدی داریم؛ به مسئولین خصوصا به نیروی انتظامی عرض کردم، پیگیری جدی داشته باشند دسته‌هایی باید قطع بشود. دسته‌هایی هستند در آرد و نان غلات که این‌ها باید بریده شوند، غارت می‌کنند امیدواریم با تدابیر مسئولین عزیز این وضعیت آرد و نان هم بهتر بشود با شرایطی که ما می‌بینیم صفحه‌های بسیار طولانی که در مقابل نانوایی‌ها است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.