3
سفر یکروزه استاندار مازندران به شهرستان چالوس:

عملیات اجرایی طرح ساماندهی دریا در ۸ شهرستان آغاز شد

  • کد خبر : 4760
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
عملیات اجرایی طرح ساماندهی دریا در ۸ شهرستان آغاز شد
حسینی پور استاندار مازندران در سفری یکروزه ، روز گذشته یکشنبه ۵ تیر ماه در راستای بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهرستان چالوس با همراهی برخی معاونین ، مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های اجرایی به این شهرستان سفر کردند و مورد استقبال علی قاسمی فرماندار چالوس قرار گرفتند .

به گزارش “خط شمال” نماینده عالی دولت در استان در راستای استمرار سفر به شهرستان ها و در این سفر یکروزه به شهرستان چالوس ، آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی دریا در ۸ شهرستان چالوس، عباس آباد، تنکابن، رامسر، محمود آباد ، بابلسر ، جویبار و نکا را کلید زد .

در این سفر یکروزه وضعیت پروژه های نیمه کاره و مهم در شهر چالوس ، روستاهای بخش مرکزی چالوس و مرزن آباد مورد بازدید معاونین استاندار و برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت .

استاندار مازندران از پروژه مجتمع تفریحی توریستی ولشت مرزن آباد بازدید کرد که در این بازدید قاسمی فرماندار چالوس و صادقی بخشدار مرزن آباد نیز حضور داشتند و مسائل و مشکلات این مجموعه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت ‌.

در جلسه ای با عنوان تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان چالوس ، ۵ طرح در راستای توسعه کشاورزی با اشتغالزایی بیش از ۳۰۰ نفر تصویب شد .

طی بازدیدهای انجام شده مقرر شد طرح آبرسانی به شهرک صنعتی مرزن آباد اجرایی شود و نیز طبق هماهنگی های مقتضی قرار است در خصوص باز پس گرفتن زمین های دپوشده در شهرک صنعتی مرزن آباد اقدامات لازم صورت گیرد .

در این سفر ، استاندار ضمن تجدید پیمان با مقام شامخ شهدا در گلزار یوسف رضای چالوس و دیدار با برخی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، فعالین سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ، فرهنگی ، با حضور معاونین استانداری در بخش های مختلف و حدود ۵۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی استان و مدیران شهرستانی در جلسه شورای اداری شهرستان حضور پیدا کرد .

گفتنی است برای اولین بار در استان مازندران تعدادی از روستاییان چالوسی به صورت برخط با استاندار مازندران گفتگو کردند .

در این سفر یکروزه استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی ، بخش مرکزی چالوس دیروز شاهد حضور بی سابقه و حجم وسیعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بود . در این سفر ، مطهری بخشدار مرکزی و همچنین اعضای شورای بخش مرکزی چالوس میزبان حضور مدیران کل : تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، آب منطقه‌ای ، آب و فاضلاب ، بهزیستی و معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی بودند که در روستاهای این بخش مسائل و مشکلات موجود مشاهده و در خصوص رفع آنها تصمیمات جدی اتخاد شد .

لازم به ذکر است که در این سفر ، مرزن آبادی ها نیز بجز میزبانی از استاندار و بازدید از دریاچه ولشت ، با حضور قاسمی فرماندار چالوس و صادقی بخشدار مرزن‌آباد ، مدیران کل : امور روستایی استانداری ، آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محیط زیست ، ورزش و جوانان ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، شرکت گاز ، توزیع برق غرب استان ، راه و شهرسازی ، ارتباطات و فناوری ، بیمه اجتماعی روستاییان از روستاهای منطقه بازدید کردند و مسائل و مشکلات موجود در منطقه بررسی شد و مورد پیگیری قرار گرفت .

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.