3
نماینده ولی‌فقیه در مازندرا:

عفاف و حجاب فاطمی در جامعه معرفی و تبیین شود

  • کد خبر : 2723
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
عفاف و حجاب فاطمی در جامعه معرفی و تبیین شود
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه عفاف و حجاب فاطمی در جامعه معرفی و تبیین شود، گفت: حضرت زهرا (س) شهید راه ولایت بوده و باید با تاسی از آن حضرت پشتیبان ولایت باشیم.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه پنجشنبه شانزدهم دی در یادواره شهدای روستای سنام بخش چهاردانگه ساری اظهار داشت: حضرت زهرا (س) از عاقبت نادیده گرفتن ولایت علی (ع) توسط مردم آن زمان نگران بودند و ایشان عاقبت عدم ولایت پذیری مردم را پیش بینی و مطرح کرده بودند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) باید در مراسم‌های عزاداری ایام فاطمیه معرفی و تبیین شود، بیان داشت: فاصله گرفتن از معنویت خطرساز است، نماز اول وقت، ولایتمداری، حلال خواری و… تاکید شهدا و بزرگان دین بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت اجازه دست درازی به دشمن را ندادند، اگر سردار سلیمانی جلوی داعش قد علم نمی‌کرد امروز دشمن بلایی را که در سوریه و عراق برسر مسلمانان آوردند را در ایران اسلامی اجرا می‌کرد.

محمدی لائینی در پایان گفت: اگر حرم جمهوری اسلامی حفظ شود سایر کشور‌های منطقه در امنیت به سر می‌برند، داعشی‌ها سه هزار نفر را در عراق به خاک و خون کشیدند، اما سردار سلیمانی‌ها در مقابله این گروه تروریستی ایستادند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.