8

رفع معضل آب شرب شهری سرخ‌رود با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال

  • کد خبر : 1792
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۵۵
رفع معضل آب شرب شهری سرخ‌رود با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال
شهردار سرخ‌رود در جلسه‌ای که در خصوص بررسی رفع معضلات آب شرب شهری با حضور محمدحسین احمدی رییس شورای شهر، اعضای شورای اسلامی، برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، روسای ادارات آب و فاضلاب شهرستان و بخش، سعید فرزانه نماینده مردم شهرستان، رنجکش بخشدار سرخ‌رود به‌میزبانی حجت الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه برگزار شد، گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عزم خود را برای رفع مشکل آب شرب شهری جزم کردند.

محسن کبود فیروزجایی اظهار کرد: شهرداری با بسیج امکانات، ادوات و نیروی انسانی با ورود به پروژه حفاری و لوله‌گذاری رینگ آب شهری به‌منظور تسریع در این عملیات به کمک اداره آب و فاضلاب شهری شتافت و با حداکثر سرعت این مهم را عملی کرد.

وی از مشارکت در برق‌رسانی و تامین هزینه ایستگاه پمپاژ آب در مسیر شبکه آبرسانی خبر داد و افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با تعامل و همکاری در تجهیز و برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب میانی خط لوله دابوی شمالی اهتمام ویژه داشته تا در این راستای قدمی موثر بردارد.

شهردار سرخ‌رود با اشاره به ادامه همکاری شهرداری با اداره آب فاضلاب تصریح کرد: با تایید بدوی اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد؛ هماهنگی لازم جهت بررسی پیشنهاد تامین دو قطعه زمین به‌منظور احداث مخزن ذخیره آب و همچنین برنامه‌ریزی افزایش شبکه و پوشش آب‌رسانی به نوار ساحلی پس از تقویت شبکه اصلی در دستور کار شهرداری و اداره آب و فاضلاب قرار گیرد.

کبود فیروزجایی از تامین هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در حوزه رفع مشکلات آب شرب خبر داد و گفت: با وجود اینکه متولی اصلی آب‌رسانی اداره آب و فاضلاب است اما شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ‌رود از هیچ‌گونه کمک، تعامل و همکاری با اداره مذکور به‌منظور رفع مشکلات تا حصول نتیجه مطلوب فروگذار نخواهد بود چراکه اصلی‌ترین هدف در خدمت‌گذاری، جلب رضایت فرد به فرد شهروندان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری سرخ‌رود در جهت اجرای فاز اول اصلاح شبکه آب شهری به طول 5 کیلومتر با اداره آب و فاضلاب شهری در جهت تصریح امور همکاری لازم را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.