8
سرپرست هیئت آمادگی جسمانی محمودآباد؛

عدم حضور مربی در باشگاه‌ها تخلف است/ برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف و مربیان فاقد مدرک

  • کد خبر : 15179
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
عدم حضور مربی در باشگاه‌ها تخلف است/ برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف و مربیان فاقد مدرک
سرپرست هیئت آمادگی جسمانی محمودآباد با تاکید بر اینکه تمامی باشگاه‌های در حال فعالیت رشته‌های تحت پوشش این هیئت باید دارای مجوز باشند، گفت: باشگاه‌ها باید از مربی مجرب دارای مدرک رسمی استفاده کنند، عدم حضور مربی رسمی در باشگاه‌های ورزشی تخلف است.

به گزارش “خط شمال” محمد اکبرزاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خط شمال در خصوص مربیانی که سال هاست از زمان دریافت مدرکشان گذشته، اظهار داشت: ضمن خداقوت و خسته نباشید به مربیان با تجربه محمودآباد، همه ی مدارک مربیگری دارای ۳ سال اعتبار هستند و بعضاً شنیده شده مربیانی از سالهای گذشته تا کنون جهت ارتقاء یا حتی بروزرسانی مدرک و دانش هیچ اقدامی نداشتند، بنابراین مدرک مربیگری فعلی آنها امروز فاقد اعتبار بوده باید دوره های دانش افزایی مربیان را طی کنند و حداقل امتیاز جهت تمدید مدارک را دریافت کنند، مدارک فاقد اعتبار زمینه جلوگیری و فعالیت مربیان در باشگاه ها را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: باشگاه های ورزشی نقش مهمی و پر اهمیتی در توسعه ورزش این شهرستان دارد با نظارت جدی و بدون نقض بر سلامت باشگاه ها افزوده و از چالش هاو آسیب های آینده جلوگیری خواهیم کرد .

سرپرست هیئت آمادگی جسمانی همچنین حضور مستمر و دائمی مربیان دارای مجوز فعالیت و کارت مربیگری در باشگاه‌ها را ضروری خواند و گفت: با باشگاه‌های متخلف بر اساس آئین نامه برخورد قانونی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.