2

عامل پایداری و استمرار حیات انقلاب و نظام حضور مردمی است

  • کد خبر : 5683
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۱۶
عامل پایداری و استمرار حیات انقلاب و نظام حضور مردمی است
امام جمعه محمودآباد گفت: در نظام اسلامی حاکمان و مسئولان و مدیران در تمامی رده و طبقات می‌بایست پیوسته و مستمر نگاه و مرامش آن این باشد که مردم ولی نعمت و ارباب و مخدوم ما مسئولان هستند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه اظهار داشت: این روحیه و فرهنگ باید هر چه از عمر نظام میگذرد می بایست بیشتر تقویت شود به چشم بیاید البته نه تنها روحیه و شیوه‌های مدیران بشود بلکه حتی به عنوان یک وظیفه و تکلیف بشود چون عامل پایداری و استمرار حیات انقلاب و نظام همین حضور مردمی بود که پای نظام هزینه هاکرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر حمایت‌های ۴۳ ساله و پشتیبانی‌های به جا و به موقع در برابر آن همه طوفان های سهمگین و شکننده نبود امروز اسمی از انقلاب باقی نمی ماند، امیرالمومنین می فرمایند :یا مالک ! وَ أَشْعِرْ قَلْبَكَ الرَّحْمَةَ لِلرَّعِيَّةِ وَ الْمَحَبَّةَ لَهُمْ وَ اللُّطْفَ بِهِمْ، وَ لَا تَكُونَنَّ عَلَيْهِمْ سَبُعاً ضَارِياً

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: سه شنبه هشتم شهریور سالروز انفجار غمبار دفتر ریاست جمهوری و شهادت دوعنصر با اخلاص و باصفا دو اسوه خدمت صادقانه و دلسوزانه ای که بر تارک خدمت خدمتگزاری نظام جمهوری اسلامی جا گرفته اند رئیس جمهور مکتبی شهید رجائی و نخست وزیر همراه و هم پروازش محمدجواد باهنر رضوان الله تعالی علیه را داریم که بر همین اساس عنوان هفته دولت در تقویم کشورمان پیدا کرد روحشان شاد و نام و یاد و آثارشان ماندگار و جاوید باد.

حجت الاسلام جباری افزود: این ایام را به دولت انقلابی و مردمی و همه کارگزاران خدوم و صادق تبریک و دست مریزاد عرض می کنم اساس و شالوده نظام ما بر این تفکر و باور و نیت پاک خدمتگزاری خالص و بی منت پی ریزی و ریخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: خصوصا در شرایط فعلی که نظام تحت فشار شدید قرار دارد و مشکلات پر حجمی روی مردم قرار گرفته و دشمنی های دشمنان هم تمامی ندارد ، تنها راه توفیق دولتمردان و مسئولان و مدیران برای پیشبرد اهداف نظام نوکری و خدمتگزاری خالصانه و بی منت و عاشقانه به مردم و تلاش برای حل معضلات جامعه است .

امام جمعه محمودآباد گفت: امروز پذیرفته نیست مردم از مسئولانشان مطالبه محیط زندگی و زیست سالم را داشته باشند در حالیکه ورودی شهرستان بوی مشمئز کننده (بوی دپوی زباله ها) مردم را عاصی بکند ، وضعیت بحران آب هر سال گریبانگیر مردم باشد ، معضل ترافیک شهری به جهت توقف عملیات کمربندی ؛شهر را قفل و فلج کرده است.

حجت الاسلام جباری یادآور شد: اخبار مربوط به مذاکرات برجامی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که تاکنون هرچند با درز پیدا کردن برخی از بندها و مفادهای توافق نمی شود نظر خاص و قطعی نسبت به آن داد ولی مردم ما هیچ اطمینانی نسبت به سخنان و قول های آمریکایی‌ها و به تبع آن اروپایی ها داشته باشند.

وی بیان کرد: بحمدالله مسولین ارشدنظام بر اساس دیدگاه انقلابی و جهادی خود کشور را معطل نظرات سران آمریکا و اروپا نمی کند اگر کشور ما از ناحیه تحریم رنج می برد و تحت فشار قرار دارد غرب و اروپا نیز شرایطشان بهتر از ما نیست چون اروپا ماه های سخت پاییز زمستان را در پیش دارد و با مشکلاتی که از ناحیه روسیه بابت انرژی پیدا کرده‌اند.

امام جمعه محمودآباد اظهار کرد: غیبت ایران در بازار انرژی می‌تواند اوضاع را برای غربی ها سخت تر نمایند از سوی دیگر جو بایدن نیز بشدت نیازمند یک برگ برنده برای حضور در عرصه سیاسی است و مجبور است به منظور کاهش فشارهای داخلی توافق معقولی داشته باشد.

حجت الاسلام جباری در پایان گفت: امروز کیست که جنگ و نزاع داخلی میان سران دموکرات و جمهوری خواهان و رسوایی ۱۱ بسته فوق سری اسناد مربوط به هسته ای ترامپ را نداند هرچند پیچیدگی اوضاع آمریکا با توجه به ورود اف بی آی پیچیده تر و بحرانی تر شده و نهادهای انتظام و امنیتی آمریکا هشدارهای لازم نسبت به انقلاب مسلحانه را داده‌اند اینگونه اخبار و گزارشات اوضاع آمریکا را در تصمیم گیری نسبت به برجام تا حدودی متفاوت تر کرده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.