3
مدیر شبکه بهداشت و درمان:

ظرفیت تمام تخت‌های بیمارستانی پر است/ تزریق ۲۴ هزار دوز واکسن در محمودآباد

  • کد خبر : 1299
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
ظرفیت تمام تخت‌های بیمارستانی پر است/ تزریق ۲۴ هزار دوز واکسن در محمودآباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از وضعیت سیاه شهرستان و پر بودن تمام تخت‌های بیمارستان خبر داد و گفت:۵۰ بیمار در بیمارستان این شهرستان و حدود ۷۱ بیمار محمودآبادی در شهرستان‌های اطراف بستری هستند.‌

دکتر عباس توان در گفت‌وگو با خبرنگار قلم شمال؛ با بیان اینکه چند روزی است که به صورت متداوم فوتی داریم، اظهار کرد: از پیک پنجم تا به امروز بالای ۲۰ فوتی داشتیم و متاسفانه روز گذشته نیز یک جوان ۳۷ ساله را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم.

وی افزود: در حال حاضر ما فضای کافی را حتی برای رسیدگی به بیماران حوادث را در بیمارستان نداریم؛ اگر مردم همکاری کرده و پروتکل‌ها را رعایت کنند؛ می‌توان این پیک را به مدت دو هفته جمع کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد تصریح کرد: بیمارستان شهدای محمودآباد با مشکل اکسیژن روبه‌رو بوده که خوشبختانه خیرین کمک کرده و بیمارستان را از وضعیت بحرانی نجات دادند.

توان خاطرنشان کرد: در حال واکسیناسیون گروه‌های سنی ۵۰ تا ۶۰ سال هستیم و تا به امروز حدود ۲۴ هزار دز واکسن به شهروندان محمودآباد تزریق شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این وضعیت بحرانی متاسفانه واحدهای صنفی هم تعطیل نشدند، گفت: به‌طور جدی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه از همشهریان هستیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.