5
مسئول بسیج دانش‌آموزی:

طرح “مدرسه کانون تربیت محله” در مازندران اجرا می‌شود

  • کد خبر : 10283
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
طرح “مدرسه کانون تربیت محله” در مازندران اجرا می‌شود
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا مازندران از اجرای طرح ابتکاری و تحولی "مدرسه کانون تربیت محله" در ۵۰ مدرسه استان خبر داد و گفت: توسعه فضای تربیتی در مدارس و محلات از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش “خط شمال” محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تربیت مدرسه به عنوان کانون پیشرفت و تعالی از اهداف مهم اجرای طرح است، اظهار داشت: طرح مدرسه، کانون پیشرفت و تربیت محله می‌خواهد مدرسه را به‌عنوان یک کانون نقش‌آفرین در محله برای تربیت فعال کند.

وی افزود: همانطور که هر محله ارکان مختلفی همچون مسجد دارد، یک مدرسه هم در آن وجود دارد که الان فقط کارکرد آموزشی آن برجسته است با این طرح می‌خواهیم مدرسه را به‌عنوان یک کانون تربیتی برای نوجوانان ساکن در محله پویا و فعال کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران با اشاره به بررسی همه‌جانبه این طرح در جلسات مختلف با حضور مسئولان مختلف استانی و تصویب آن در شورای عالی برنامه‌ریزی مازندران، خاطرنشان کرد: در تحول سند آموزش و پرورش بر نقش آفرینی مدرسه در پیشرفت یک محله تاکید کرد.

تقی‌زاده از اجرای گام میدانی طرح خبر داد و گفت: در مرحله ابتدایی نزدیک به ۵۰ مدرسه در استان به تعداد هر شهرستان دو مدرسه یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه با جامعه هدف پایه متوسطه اول انتخاب و جلسات آموزشی توجیهی با مدیران مدارس، کانون‌های تربیتی محله و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت هر محله برگزار شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.