2

طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در مازندران

  • کد خبر : 9726
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در مازندران
ریيس پليس امنيت اقتصادي مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح مبارزه با کالاهای ممنوعه در سطح استان مازندران خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “محمد محمد پور” در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین اين پليس در سراسر استان مازندران در زمان اجرای طرح ابلاغی با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسي صحت وسقم موضوع را در دستورکارخود قرارداده اند.

وي افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمينان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگي قضائي به همراه تيمي از کارشناسان ادارات صمت ، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

ریيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران بيان داشت: در بازرسي های به عمل آمده ، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان، 5 هزار نخ سیگار، 61 دستگاه لوازم خانگی، 128قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، 1316قلم دارو، 694 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 4دستگاه موتورسنگین، 4دستگاه ماینر، 5قبضه سلاح شکاری، آرد 1120کیلوگرم، 18تن چوب آلات جنگلی، کود شیمیایی 1250کیلوگرم، گیاه زینتی چلم10هزار و 500 شاخه داشتند.

سرهنگ محمد پور تصریح کرد: در اين رابطه 37 نفر دستگير و 6 دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي و نمایندگان سازمان های مربوطه تحويل شدند.

وی در خاتمه بیان داشت: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اين پليس بوده و ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.