2

طرح بکارگیری شهرداری ساری از ظرفیت‌های مالی بانک‌های فعال

  • کد خبر : 10206
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
طرح بکارگیری شهرداری ساری از ظرفیت‌های مالی بانک‌های فعال
در شصت و هفتمین جلسه شورای شهر ساری با توافق ریاست و اعضای شورا طرح بکارگیری شهرداری ساری از ظرفیت‌های مالی بانک‌های فعال مطرح و مورد مصوب صحن علنی شورا قرار گرفت.

به گزارش “خط شمال” شورا، پرویز شعبانی در شصت و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر ساری که با حضور اعضای شورا، شهردار و معاون منابع انسانی شهرداری ساری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز اصناف، فرارسیدن هفته قوه قضاییه گرامی داشت و گفت: باید قدردان شهدای انقلاب و نظام باشیم و یاد و خاطره همه آنها را همیشه گرامی بداریم.

وی با اشاره به انتصاب فرمانده جدید انتظامی مازندران تصریح کرد: اقتدار نظام به حضور ماموران امنیتی و انتظامی است و آسایش و امنیت امروز به خون شهدایی برمی‌گردد که در مرزهای کشور نثار کردند.

شعبانی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تابستان همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان برای رفع چالش‌های احتمالی حوزه آب و برق ضروری است.

در ادامه این جلسه علنی اعضای شورا در راستای افتتاح حساب و استفاده شهرداری از تسهیلات بانک‌های فعال وارد کار و تبادل نظر شدند و طرح استفاده شهرداری ساری از پتانسیل و ظرفیت‌های مالی بانک‌های فعال را دستور کار و مصوب قرار دادند و به پتانسیل بالای شهرداری بلحاظ گردش مالی اشاره و پیرامون نحوه و کیفیت تسهیلات و خدمات بانکی مورد انتظار مذاکره شدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.