16
فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

ضرورت فاصله گرفتن از فضای دوقطبی در فصل انتخابات/ کارزار رسانه‌‌ای فعالیت خود را آغاز کند

  • کد خبر : 14449
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
ضرورت فاصله گرفتن از فضای دوقطبی در فصل انتخابات/ کارزار رسانه‌‌ای فعالیت خود را آغاز کند
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به ورود زودتر خبرنگاران به میدان کارزار، گفت: از امروز زمانِ دروازبانی خبر است، رسانه از فضای دوقطبی فاصله بگیرد و نقش و رسالت خود را به درستی در میدان نشان دهد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ محمد برمر در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه رسانه به‌عنوان ابزاری جهت مقابله با جنگ نرم به شمار می‌رود، اظهار داشت: رسانه می‌تواند تاثیر بسزایی در این حوزه داشته باشد و در دنیای امروز به آن رسالت تاریخی خود عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات امسال دارای حساسیت بالایی است، افزود: در انتخابات 11 اسفند امسال بر مشارکت حداکثری تمرکز شده و مقام معظم رهبری نیز ورود زود هنگام به موضوع انتخابات امسال داشتند.

فرمانده سپاه فریدونکنار تصریح کرد: دشمن توبخانه خود ار از 9 ماه قبل انتخابات فعال کرده است بنابراین رسانه‌ها در تمامی عرصه‌ها از محلی، شهرستانی و استانی باید پای کار باشند.

برمر ادامه داد: بخشی که می‌تواند به رقابت سالم در انتخابات کمک کند، تعامل رسانه‌ها با مجموعه‌ها و بیان نکاتی که کاندیدا باید بدانند که در این راستا رسانه می‌تواند با تشکیل قرارگاه از امروز تا 43 روز آینده انتخاباتی تاثیرگذار در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به ورود زودتر خبرنگاران به میدان کارزار، یادآور شد: از امروز زمانِ دروازبانی خبر است، رسانه از فضای دوقطبی فاصله بگیرد و نقش و رسالت خود را به درستی در میدان نشان دهد.

فرمانده سپاه فریدونکنار در پایان با تاکید بر اینکه اخبار دلسرد کننده نباید به جامعه تزریق شود، گفت: رسانه در حوزه نقدها جوانب انصاف را رعایت کند، مراعات نوشتن داشته باشید تا خوراک دشمن مهیا نشود و ذهن مردم درگیر مسائل فرعی نشود.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.