8

ضرورت افزایش تعامل دانشجویان با دانشگاه/ سایت شبکه فشار ضعیف و قوی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 13053
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
ضرورت افزایش تعامل دانشجویان با دانشگاه/ سایت شبکه فشار ضعیف و قوی راه‌اندازی می‌شود
رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد با اشاره به ضرورت افزایش تعامل دانشجویان با دانشگاه، گفت: سایت شبکه فشار ضعیف و قوی در این دانشکده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش “خط شمال” دکتر احمدی در جلسه دیدار با  مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق غرب استان مازندران با هیئت همراه در دانشکده فنی‌ و حرفه‌ای محمودآباد از فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین پروژه‌های در دست اقدام دانشکده گزارشی ارائه و از راه‌اندازی سایت شبکه فشار ضعیف و قوی در این دانشکده خبر داد.

وی با اشاره به داشتن انگیزه قوی در طول دوره تحصیل و امید به آینده شغلی به دانشجویان، تصریح کرد: اگر پنجه کارآمد داشته باشیم با هر مدرک تحصیلی جذب بازار کار خواهیم شد.

رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد گفت: به مواردی همچون آماده بودن بستر نوآوری، خلاقیت، تولید و ایجاد مراکز نوآوری در دانشگاه اشاره کرد و دانشجویان را به تلاش و پشتکار بیشتر همراه با امید مضاعف فراخواند.

احمدی با اشاره به اهمیت تعامل دانشجویان با دانشگاه افزود: اگر دانشجویان در کانون‌ها ،انجمن‌ها و تشکل‌های دانشگاه حضور فعال داشته باشند می توانند در بخش های مختلف همراه دانشگاه بوده و مشارکت قابل توجهی داشته باشند.

مهندس بابایی مدیرعامل محترم شرکت توزیع برق غرب استان مازندران در ادامه ضمن تشکر از مسئولین دانشکده به سبب فراهم کردن این بازدید با مهم برشمردن جایگاه دانشگاه به خاطر انتقال فرهنگ، از این منظر، شان و منزلت دانشگاه را دارای اهمیت بسیار دانستند.

وی افزود: با همراهی و همکاری شرکت توزیع برق غرب استان مازندران، تجهیزات آموزشی سایت شبکه فشار ضعیف و فشار قوی توزیع برق در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد جهت آموزش دانشجویان رشته برق نصب و اجرا راه اندازی خواهد شد.

گفتنی است، با اجرای سایت شبکه فشار ضعیف و فشار قوی، نیروهای سیم باند و دانشجویان رشته برق ضمن آموزش علمی و عملی آکادمیک و دانشگاهی قادر خواهند بود از تجربیات ارزنده استادان – مدیران و پیمانکاران شرکت توزیع برق جهت آموزش های مهارتی نیز بهرمند شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.