4

شوراهای اسلامی وارد موضوعات حاشیه‌ای نشوند

  • کد خبر : 15341
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
شوراهای اسلامی وارد موضوعات حاشیه‌ای نشوند
سرپرست فرمانداری فریدونکنار گفت: امسال، پایان سال کاری شوراهای اسلامی است بنابراین موضوعات حاشیه‌ای باعث نشود، پروژه‌های مهم عمرانی روستاها مغفول بماند.

به گزارش “خط شمال” مسیب میررمضانی در دومین جلسه شورای اداری فریدونکنار ضمن تبریک ایام اظهار داشت: امسال پایان سال کاری شورای اسلامی است بنابراین موضوعات حاشیه‌ای با عث نشود، کارهای عمرانی مغفول بماند.

وی افزود: به شهرداران فریدونکنار و آستانه‌سرا اعلام شد که پروژه‌های عمرانی امسال را به فرمانداری ارائه دهند تا روز آخر کاری بر زمین نماند چراکه مردم فریدونکنار باید شاهد انجام عملکردها باشند.

سرپرست فرمانداری فریدونکنار با تبریک هفته روابط عمومی، تصریح کرد: از اصحاب رسانه برای ایجاد امید آفرینی بواسطه رسانه جمعی تشکر می‌کنیم و تجلیل از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان برای هفته آینده انجام خواهد شد.

میررمضانی خاطرنشان کرد: همه موکلف برای همکاری در اجرای امر به معروف و نهی از منکر با نیروی انتظامی در شهرستان با عنوان طرح نور هستیم.

وی عنوان داشت: خدمات خوب در سواحل با برنامه‌ریزی درست به گردشگران و مسافران در ایام تابستان داده شود و صرفه جویی به عنوان شاکه در ایام تابستان باید به طور جدی در ادارات انجام شود و دغدغه کاهش مصرف باید وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.