3

شناسایی 114 تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد

  • کد خبر : 17135
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۰۵
شناسایی 114 تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 114 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش “خط شمال”  محمد هادی‌زاده گفت: از ابتدای امسال تاکنون 114 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد شناسایی شد که همه آنها مشمول اجرای تبصره یک قانون شد و ماموران گشت 131 به محل مراجعه و دستور توقف عملیات دادند.

به گفته هادی‌زاده، 94 مورد از سال های گذشته و 36 مورد از ابتدای امسال تاکنون و در مجموع 130 مورد کاربری غیرمجاز مشمول اجرای تبصره 2 شدند و دیوارکشی‌ها و فنس‌های نصب شده در اراضی کشاورزی قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: چهار مورد بنای غیرمجاز نیز در اراضی کشاورزی این شهرستان با هماهنگی شعب اجرای احکام قضایی قلع و قمع شد.

این مسوول اظهار داشت: از زمان تصویب و اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون مجوز، تغییرکاربری غیرمجاز تلقی می‌شود و امور اراضی موظف به برخورد با آن است.

وی درخصوص زمین‌های کشاورزی رهاشده، گفت: اگر مالکی زمین کشاورزی را به عمد کشت نکند، ما موظف هستیم به مالک اخطار دهیم که زمین را کشت کند و اگر زمین کشاورزی بدون دلیل موجه به مدت پنج سال کشت نشود، قابلیت مصادره، مزایده و انتقال به افراد اهل را دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=17135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.