3

شناسایی و دستگیری سارق خودرو در محمودآباد

  • کد خبر : 6128
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
شناسایی و دستگیری سارق خودرو در محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق خودرو با 15 فقره سرقت و کشف یک خودروی سرقتی در عملیات ضربتی پلیس آن شهرستان، خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت عملیاتی کلانتری مرکزی در حال گشت زنی در سواحل این شهرستان به یک دستگاه خودروی مینی بوس با یک سرنشین مشکوک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: راننده خودروی مورد نظر که در بررسی های به عمل آمده دارای سابقه سرقت در تهران بود به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد .

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح عملیاتی توسط ماموران، خودروی مورد نظر در یکی از محورهای خروجی این شهرستان متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند .

وی در ادامه بیان داشت: راننده و سرنشین خودروی مذکور ضمن اعتراف به سرقت این خودرو به 15 فقره سرقت دیگر نیز لب به اعتراف بازکردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

حسین زاده از شناسایی مالک مینی بوس و تحویل خودرو به وی نیز خبر داد و در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدار های انتظامی از سوی شهروندان از آنان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از خودرو، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=6128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.