3

شب سرد و یخبندان در مازندران/ ارتفاع بارش در کیاسر به 50 سانتی‌متر رسید

  • کد خبر : 2909
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
شب سرد و یخبندان در مازندران/ ارتفاع بارش در کیاسر به 50 سانتی‌متر رسید
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از امشب تا اواسط هفته پیش‌رو شب‌های سرد و یخبندان خواهیم داشت.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ احمد اسدی درباره آخرین وضعیت بارش برف و باران در استان اظهار کرد: همانطور که انتظار داشتیم با نفوذ سامانه سرد بارشی از عصر روز گذشته تا امروز شاهد وزش باد شدید، بارندگی، بارش برف در دامنه‏‌ها و ارتفاعات، رعدو برق و بارش تگرگ در آسمان مازندران بودیم.

وی تصریح کرد: بیشترین بارش برف طی این مدت از کیاسر با ارتفاع یک متر، یانه‌سر بهشهر و آلاشت بیش از ۵۰، ازت گلوگاه ۴۵، داراب‌کلا ،بورخانی سوادکوه و تمل رامسر ۴۰ سانتی‌متر گزارش شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین بارش باران از کیاسر ۵۰، دشت‌ناز ۴۸، بورخانی سوادکوه ۴۵، ساری ۴۰، گلوگاه و نوشهر ۳۷، تمل رامسر ۳۵، کلوده محمودآباد ۳۱، ایزدشهر نور ۲۹ و تلوک قائمشهر و آمل ۲۷ میلی‌متر به ثبت رسید.

اسدی با اعلام اینکه این سامانه به‌تدریج از آسمان مازندران خارج شده است، گفت:  از امشب تا اواسط هفته پیش‌رو شب‌های سرد و یخبندان خواهیم داشت که علاوه بر این در ارتفاعات  دمای هوا در مناطق جلگه‌ای و ساحلی تا سه تا چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده غالبا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.