6

سکوت سیدحسن نصرالله خود یک جنگ است/ 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران

  • کد خبر : 13225
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
سکوت سیدحسن نصرالله خود یک جنگ است/ 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران
امام جمعه محمودآباد گفت: سکوت رمزآلود 28 روزه‌ی دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله برای دنیا سوالی را به وجود آورده است که در هر حادثه‌ای هر رخدادی با آن سخنان آتشین و راهبرد شناسانه خودش قضایا را به گونه‌ای مطرح می‌کردند که موجبات آرامش همه‌ی دل‌ها همه‌ی علوم موحدان و مظلومان و محرومان و مستضعفان می‌شد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: سید حسن نصرالله به تعبیر برخی از رسانه‌های خبیث، رسانه‌های معاند که نگران جریانات لبنان است که مسایلی پیش نیاید سکوت کرده است، خیر.

وی افزود: سکوت سیدحسن نصرالله خود یک نبرد و یک جنگ است. هم جنگ رسانه‌ای‌ست. هم جنگ نظامیست هم جنگ روانی شدید و سخت است علیه صهیونیست‌ها در این فضایی که بیست و هشت روز صهیونیست‌ها سپری کردند برای آنها هر روزش مرگ بار بوده است که این سید چه تدبیری که نقش این چه برنامه‌ای دارد که تا به حال سکوت کرده است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: کسی که بخواهد از همه‌ی شرور و بدی‌ها از همه‌ی وسوسه‌ها نجات پیدا کند فرمودند اخلاص را سرلوحه‌ی کارش قرار بدهد. هم اخلاص می‌تواند انسان را از وسوسه‌ها دور کند و هم خلاصی از عواقب شر و بدی‌ها را ایجاد بکند تا دامنگیر انسان نشود.

همه چیز به سخنرانی نیست گاهی سکوت مرگبار است

حجت‌الاسلام جباری گفت: به تعبیر یکی از روزنامه‌ نگاران معروف روزنامه‌ی هارت آنجا گفته است سید حسن نصرالله به محض اینکه در در دوربین‌ها حاضر بشود آن روز، روز قیامت با اسراییلی‌ها خواهد بود و تا به امروز شب و روز مرگباری را ما سپری کردیم. سید حسن نصرالله با این برنامه‌ای که انجام داده است سردرگمی‌های رژیم صهیونیستی را افزوده است تا نتواند نقشه‌ی لازمی که در ذهن این سید مقاومت هست را بفهمند و متوجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌  اینگونه بود که ابتدا چشم‌های رژیم صهیونیستی در مرز ای لبنان را کور کنند همه‌ی دوربین‌های مخفی آنها و دوربین‌هایی که کنترل‌کننده‌ی مرز لبنان و رژیم صهیونیستی بوده است را از بین برد. این خودش یه راهبرد است. اینکه پنج کیلومتر مربع مرزهای رژیم اشغالگر قدس تخلیه‌ می شود این خودش یه برنامه‌ی نظامیست یعنی شرایط مهیاست برای هر اقدامی اینکه همه‌ی پایگاه‌هایی که هم مرز بالبنان بوده است هدف قرار گرفته است.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: همه چیز به سخنرانی نیست گاهی سکوت مرگبار است و گاهی سکوت جنگ‌افزار کوبنده و بسیار قوی است. دنیا می‌فهمد دیدگاه سید حسن نصرالله در این جنگ چی است.

حجت‌الاسلام جباری بیان کرد: نمایندگان مجلس الجزیره صددرصد قانون وضع کردند باید دولتشان علیه رژیم صهیونیستی اعلام جنگ کند وارد میدان شدند و حتما کار به اونجایی بکشد که احساس کنند سید حسن نصرالله ها و سایرین  که دیگه کار گروه‌های مقاومت غزه تمام هست دست رو دست نخواهند گذاشت و این پیروزی ان شاالله به نام نوار غزه رقم بخورد.

وی به سفر رئیس جمهور به کردستان اشاره و افزود: سفر ریاست محترم جمهور کشور عزیزمان آیت‌الله رییسی عزیز استان کردستان با که استقبال شکوهمندی روبرو شده است در سال 1401 چه کردند و درسال  1402 چه درآمد. 1401 به گونه‌ای اوضاع و احوال را رقم زدند مزدوران بیگانه در کشور و در منطقه‌ی کردستان کسی نمی‌توانست کمترین دفاع از انقلاب را به صورت لفظی داشته باشد بنای  آنها این بود تجزیه و جدا کردن استان کردستان را باید عنقریب ما ببینیم اما خوابشان تعبیر نشد.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: رییس جمهور کشورعزیزمان می‌رود در منطقه‌ی کردستان و استان کردستان از هر گروهی با هر تیپی با هر سلیقه‌ای وقتی می‌خواهنداستقبال کنند چقدر با حرارت سخن می‌گویند دولتی که بنای بر خدمت خالصانه داشته  باشد در دل‌ها می‌نشیند جا پیدا میکند به تعبیر اون آقا همین کردستانی بود وقتی یه نفر یکی از عزیزانی که بدون هیچ قرض و انگیزه‌ی خالصانه یک شکلات به رییس جمهور ما تعارف می‌کند همه تهدیدش می‌کند چهره‌اش شناسایی می‌کنند تا تسویه حساب با او داشته باشند اما آن دوره کجا و الان  کجا. مزدوران کجان؟ پادوها کجان؟ سرسپردگان کجان ببینن عزت نظام را و جایگاه مسئولین خدمتگزار نظام را که به حمدالله شنیدید افتتاح خط راه آهن شرق به غرب و ان شاالله گستردگی این خط آهن هم در دستور کار هست از اتفاقات بسیار مهم و ارزشمندی بود که رقم خورد.

حجت الاسلام جباری تاکید کرد: 13آبان روز استکبارستیزی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ما رقم خورده است و ثبت شده است. تصور نکنید استکبارستیز را انقلاب اسلامی ما به وجود آورده است. خیر. هرچند در ذات انقلاب ما استکبار ستیزی وجودداشته و خواهد داشت اما عمق این اندیشه و گستره‌ی این اندیشه در قرآن کریم و آموزه‌های دینی ما وجود دارد.این اصل قرآن کریم است ما نمی‌پسندیم قبول نداریم کسی با روحیه‌ی استکباری بخواهد مسلط بر امت اسلام و مومنین بشود مومنین هم نباید  اجازه بدهند به هر نحو ممکن شده است باید بینی مستکبران را به خاک بمالند ولو برای آنها خسارت و هزینه دارد.

وی افزود: مستکبر و استکبار طبق آنچه قرآن کریم به ما آموخته‌اند یعنی گروه اندکی که بخواهند با روحیه‌ی شیطانی قدرت طلبانه‌ی خودشان به هر وسیله‌ای ممکن کثیری را زیر سلطه خود دربیاورد فشار بر آن‌ها وارد بکنند هر روز اذیت و آزارشان منافع آنها را چپاول و هر روز خسارت بر آنها وارد بکند این می‌شودمستکبر. کدام انسان با وجدان نه متدین و مومن کدوم انسان با وجدان و عاقلی قبول می‌کند یک چنین روحیه‌ای را در کنار خودش داشته باشد هر انسان با وجدانی متنفر از انسان خودبین و مستکبر و متکبر است. لذا آمریکایی‌ها از ابتدا با ملت‌ها برخوردشان و رویکردشان اینگونه است شما اصلا جایگاهی ندارید در تمام برنامه‌های شما تصمیم گیرنده ما آمریکایی‌ها باید باشیم.حرف بخواید بزنید باید اول ببینید  مذاق ما خوش می‌آید این حرف را بزنید یا نزنید. رفتار می‌خواهید بکنید مراقب باشید رفتاری نباشد که پر عبای ما هم خراش بر دارد.

امام جمعه محمودآباد به سالروز شهادت طیب حاج رضایی(حر) اشاره و افزودند:  شهید طیب حاج رضایی  حر کشور عزیزمان صفحات زندگیش بسیار تاریک و سیاه بود، انسان شایسته‌ای نبوده است اما حتی نقل شده است او همچون برخی از قمه کشان  و قلدران  که در تهران برای مردم دردسر به وجود می‌آوردند او هم در این برنامه‌ها پرچم‌دار بوددر 28هشت مرداد سال 32 جزو کسانی بود که جمع زیادی را به نفع کودتاچیان به حرکت درآورد. او در کودتای  بیست‌وهشت مرداد سال سی و دو سهم داشت ، اما یک چیز در او بود و اون حب و عشق  ارادت به سیدالشهدا هرگز از دلش این نقطه پاک نشده و عامل نجات و سعادتمندی طیب هم همین بوده است.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: طیب دلباخته امام حسین و فرزندانش بود بنابراین وقتی شاه پیشنهاد پول کلان به او می‌دهد یا می گوید شما در یک مصاحبه‌ای اعلام کنید من از طرف امام خمینی  پول گرفتم به نفع او سخن بگویم و دفاع از او بکنم می‌گوید محال است دروغ بگوید اما چنین تهمتی را به این سلاله پاک حسین‌بن‌علی بزند  شهید در راه سیدالشهدا و امام عزیز ما می‌شود و حتی مزار او محل زیارت جمعی از عاشقان می شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این یه حقیقتی‌ست که اگر در راه دفاع از دین و نصرت دین کسی از همه چیز بگذرد.خدا اورا عزیز می‌کند نام‌آور می‌کند همه‌ی سیاهی‌ها و آلودگی‌های او را پاک می‌کنند به شرط اینکه ثابت قدم در همین پاکی باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.