5

سهیم بودن افراد جامعه در سلامت خود/ سلامت من حق من است

  • کد خبر : 15219
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
سهیم بودن افراد جامعه در سلامت خود/ سلامت من حق من است
رییس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد گفت: شعار امسال سلامت من حق من ، با هدف مردمی سازی سلامت یعنی  تمام افراد جامعه در سلامت خود سهیم باشند، است.

به گزارش “خط شمال” دکتر احمد عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار خط شمال ضمن تبریک هفته سلامت، اظهار داشت: شعار هفته سلامت محقق نمی شود مگر اینکه  تک تک افراد جامعه در رابطه با سلامتی خودشان برنامه داشته باشند.

وی افزود: ادارات و نهاد های دولتی از جمله مرکز بهداشت و سیستم شبکه بهداشت و  درمان کشور  وظیفه هدایت و راهنمایی مردم را در  خصوص  داشتن فعالیت، ورزش، غذای سالم، تامین هوای سالم و سایر موضوعاتی که در حیطه سلامت است، دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان محمودآباد خاطرنشان کرد: در این هفته سلامت، برنامه هایی از جمله زنگ سلامت در مدارس، برنامه های غذای سالم در مدارس و در داخل روستاها ،ویزیت رایگان در دوتا از روستا های شهرستان، ملاقات با امام جمعه و فرماندار داریم و همچنین همایش تحت عنوان هفته سلامت با حضور تمام خیرین و سازمانهای مردم نهاد در این حوزه داشته ایم که امیدوارم این فعالیت ها در طول سال ادامه پیدا کند تا تک تک افراد جامعه برای سلامتی خودشان قدم بردارند و احساس مسئولیت کنند.

دکتر عمادی در پایان به چند توصیه به مردم اشاره و یاد آور شد:  مصرف کمتر نمک و قند چربی،فعالیت بیشتر از جمله ورزش، بخصوص پیاده روی، دوری از سیگار، الکل و مواد دخانی، توجه بیشتر به  سلامتی افرادی که ناتوان هستند که خودشان نمی توانند سلامتی خودشان را تامین کنند از جمله کودکان، سالمندان و افراد نیازمند مراقبت که می تواند برای سلامتی جامعه خیلی کمک کننده باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=15219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.