4
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

“سلام فرمانده” فلسفه انتظار را تقویت می‌کند

  • کد خبر : 4392
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
“سلام فرمانده” فلسفه انتظار را تقویت می‌کند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شعر «سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند، گفت: به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد.

به گزارش “خط شمال” سردار عبدالله ملکی امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان کلاردشت، با اشاره به جنگ شناختی و ادارکی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن در اتاق فکر خود برای زن و مرد و کودک و نوجوان ایرانی برای استحاله دینی و مذهبی برنامه ریزی کرد و در فضای مجازی با تمام توان روی باورهای مذهبی مردم فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارهای رسانه، و با هدف ایجاد بی‌غیرتی و بی‌توجهی و بدبینی مردم نسبت به اعتقادات دینی، جنگ رسانه ای، اقتصادی، فرهنگی و‌ نرم را برنامه ریزی کرده است، افزود: اگر مردم نسبت به ناموس و فرزندان و شهدا و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی غفلت نمایند، دشمن در جنگ شناختی موفق خواهد شد لذا باید حواس مان جمع باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: کار ما در راستای انجام رسالت انبیا، ائمه اطهار علیهم السلام وشهدا و برای زندگی بهتر و بهشت و معنویت و آرامش روح و روان است، بیان داشت: همه ما در معرض آزمایش هستیم و اگر در بعد روحانی حرکت کنیم نزد خدا عزیز می شویم.

ملکی اضافه کرد: نگاه شهدا خدایی بود و در این مسیر افق را می دیدند و از جان مایه گذاشتند و هدف‌شان رسیدن به اوج کمال بود.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی را در خنثی سازی عملیات روانی دشمن موثر دانست و اضافه کرد: انجام کار سیاسی و فرهنگی در ادارات و نهادهای تبلیغی اگر خدامحور باشد، موفق خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جوانان دهه هشتاد با این نگاه مدافعان حرم شدند، افزود: با الگوبرداری از رزمندگان اسلام سرود «سلام فرمانده» خالصانه اجرا و به سرود جهانی تبدیل شده است.

سردار ملکی با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان «متروپل» و همزمانی این حادثه با پویش «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی تهران بیان داشت: دشمن در اتاق‌های عملیات روانی خود، اقدام به ترسیم دوگانه‌های ساختگی از این دو حادثه کرده تا جامعه را به سمت دوقطبی‌های کاذب بکشاند و نباید اجازه بدهیم موفق بشود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که شعر «سلام فرمانده» برای امام زمان است و فلسفه انتظار را تقویت می کند به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد.

این مسئول عنوان کرد: بهترین مهمات و سلاح ما در برابر جنگ شناختی و رسانه ای و جنگ اقتصادی تبلیغات موثر در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و شهداست.

سردار ملکی با بیان اینکه کار برای شهدا نوعی جهاد و ایثار است، گفت: خادمین شهدا از کرامت این مردان الهی برخوردار هستند و برکات حضور معنوی شهدا در زندگی‌شان جلوه‌گر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به افتتاح یادمان سه شهید گمنام کلاردشت بیان داشت: بنای یادمان شهدای گمنام و حسینیه شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاردشت و فرمانداری شهرستان و فرماندهی سپاه و خیرین عزیز و بزرگوار و امت حزب الله شهرستان کلاردشت احداث و به بهره برداری رسید.

ذکر این نکته ضروری است حسینیه شهدای گمنام (طبقه سوم) نیاز به تکمیل بنا دارد که إن شاءالله با کمک خیرین عزیز این بنا نیز به زودی تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4392

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.