4

سردار سید رضی موسوی دارای روحیه انقلابی و  جهادی و عاشق شهادت بود

  • کد خبر : 14188
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
سردار سید رضی موسوی دارای روحیه انقلابی و  جهادی و عاشق شهادت بود
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار سید رضی موسوی  بیش از سی سال در جبهه مقاومت خدمت کرد و کمتر ایشان را می‌شناختند به‌طوری که برخی از همکاران ایشان را نشناخته و مردم هم این سردار را نمی‌شناختند اما ایشان به‌صورت گمنام خدمت کرد.

به گزارش “خط شمال” سرتیپ پاسدار دکتر حسین اشتری در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفتمین روز شهادت سردار شهید سید رضی موسوی با اشاره به روحیه  جهادی و انقلابی سردار سید رضی موسوی اظهار داشت: بنده بیش از 30 سال بود که خدمت ایشان ارادت داشتم. ما در این بزرگوار روحیه جهادی، انقلابی، خدمت به جبهه مقاومت، دیدیم.فردی که تمام وقت خودش را صرف خدمت به امنیت کشور و خدمت به مردم مسلمان و آزادی خواه سوریه ولبنان کرد.

وی افزود:امروز باید بگوییم، سید رضی یکی از کسانی بود  که به صورت ویژه با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی همراه و هم قدم و در همه صحنه ها حضور داشت  وبرای امنیت کشور های اسلامی خدمت کرد و رژیم صهیونیستی ایشان را به شهادت رساند.

سرتیپ اشتری تصریح کرد: سید رضی یک انسانی بود که خانواده اش هم او را نیز کمتر دیده بودند.یک عمر مجاهدت در گمنامی داشتندولی امروز ببینید تمام کشور و تمام دنیا ایشان را شناختند.باید با این عزت ایشان به شهادت برسد و مزد خودش را بگیرد. فقدان ایشان برای ما خسران است.ما از اینکه همچنین شخص بزرگواری را از دست دادیم ضرر کردیم. ولی  ایشان به آرزوی خودش رسید.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروی مسلح  خاطرنشان کرد: من با ایشان از نزدیک جلساتی داشتم.ایشان عاشق شهادت  بود. تصور من این بود که خصوصا بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی برای شهادت لحظه شماری میکرد. که به فرمانده خودش برسد و به شهدا وصل بشود. اینکه حاج قاسم می گوید ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم، دشمن چه خیالی کرد. فکر میکرد با شهادت عزیزانمان می تواند این راه را متوقف کند.

وی یادآور شد: شما ببینید این شهدای عزیزی که در روز گذشته با عشق به زیارت مرقد شریف حاج قاسم می رفتند مظلومانه  به شهادت رسیدند. مطمئن باشید سربازان و یاران حاج قاسم انتقام سختی از دشمن خواهند گرفت و ان شاالله سیلی محکمیبه دشمن خواهند زد.ما به وعده الهی ایمان داریم. کسی که دین خدا را یاری کند خداوند به آن نصرت می دهد.

بیان داشت: شاید کمتر کسی مطلع باشند سردار سید رضی موسوی طی این چندسال که در  ماموریت بود و حضور نداشت کمتر مرخصی می آمد و کمتر از آن زمان قانونی که میتواند برای خودش و خانواده اش استفاده کند، استفاده کرد.هرچقدر مابه شهدا توجه کنیم، از آسیب های اجتماعی دور می شویم، امروز که دشمن با تمام توان از جنگ نرم و عملیات رسانه ای خودش دارد همه ارکان و ارزش های ما را زیر سوال می برد ما با توسل به شهدا و اهل بیت(ع) می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

سرتیپ اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروی مسلح  در پایان سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره و افزود: در این مقطع کنونی شهدا از ما می خواهند در صحنه انقلاب حضور داشته باشیم . یکی از این صحنه ها حضور در پای صندوق های رای  و شرکت در انتخابات است. امروز بر همه ی ما تکلیف است. در آستانه  انتخابات خبرگان رهبری و  مجلس شورای اسلامی هستیم که همه باید شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.