6

سرخ‌رود شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی 1402

  • کد خبر : 9434
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
سرخ‌رود شهرداری برتر مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی 1402
در آیین تجلیل از فعالان طرح ملّی خدمات نوروزی 1402 استان مازندران، شهرداری سرخ‌رود به‌عنوان شهرداری برتر استان در اجرای این طرح انتخاب شد.

به گزارش “خط شمال” عصر امروز آیین تجلیل از فعالان طرح ملّی خدمات نوروزی 1402 استان مازندران به همت استانداری مازندران و جمعیت هلال احمر مازندران و با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و علی رجبی وندچالی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران و غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران و مهران حسنی معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران در سالن دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شده است.

در این مراسم با اهدای تندیس و لوح تقدیر از محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود به عنوان شهرداری برتر در استان مازندران در اجرای طرح ملّی خدمات نوروزی 1402 تکریم و قدرشناسی شد.

محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهر گردشگری و ساحلی سرخ رود در ایام نوروز 1402 میزبان بیش از 30 هزار نفر مسافر بود.

وی افزود: استقبال از مسافرین، ارائه خدمات سلامت و درمانی ، توزیع بسته های فرهنگی ، آماده سازی مناطق مختلف شهری و ساحلی برای میزبانی از مسافران و ارائه خدمات گسترده گردشگری و اطلاع رسانی از مهم ترین اقدامات کمپ مستقر در شهر سرخ رود بود.

شهردار سرخ رود تصریح کرد: با اعلام نتایج دبیرخانه بیست و سومین طرح ملّی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی ، کمپ مستقر در شهر سرخ رود به عنوان یکی از محبوب ترین پست های استانی بر اساس نتایج حاصله از سامانه رضایت سنجی مردمی انتخاب شد و توانست رتبه سوم را در کشور اخذ کند.

وی در پایان از همکاری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و همکاران شهرداری سرخ‌رود و همچنین فرماندار و اعضای دبیرخانه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این مراسم شهرداری سرخ رود و قائمشهر و مرزن آباد به عنوان شهرداری‌های برتر استان مازندران معرفی و تجلیل شدند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.