5
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر:

سالن ورزشی چنگ‌میانی، پارک بانوان و دیوار حفاظتی در سرخ‌رود، افتتاح و کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 14666
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
سالن ورزشی چنگ‌میانی، پارک بانوان و دیوار حفاظتی در سرخ‌رود، افتتاح و کلنگ‌زنی شد
پروژه‌های عمرانی شهردار سرخ‌رود شامل سالن چند منظوره چنگ‌میانی به یاد شهید خلبان وحید چنگ‌میانی در ورزاء محله شهر سرخ‌رود با اعتبار 6 میلیارد تومانی، پارک بانوان با اعتبار 13 میلیارد تومانی و دیوار حفاظتی حد فاصل سد لاستیکی تا پل شهید کریمی با اعتبار 30 میلیارد تومانی در هفتمین روز از دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

۶۰ پروژه شهری در شهر سرخ‌رود در حال اجرا است

به گزارش “خط شمال” دکتر صابر اکبرزاده رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود در آیین افتتاح سالن چند منظوره ورزشی چنگ‌میانی ضمن تبریک ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: با توجه به فرصت‌ها و تهدیدها در سطح شهر، اقدام به تعریف پروژه‌های مختلف کردیم.

وی با تاکید بر اینکه بحث درآمد شهری بسیار حائز اهمیت است، افزود: ناظر اصلی ما در شهر مردم هستند که با نگاه و نقد سازنده خوب همراهی می‌کنند، شورای شهر به تنهایی قادر به انجام کارها نیست و در کنار آن مهندس کبود شهردار ساعی و پرتلاش سرخ‌رود و سایر مسئولان شهرستانی نیز همکاری داشتند.

رییس شورای اسلامی شهر سرخ‌رود ضمن تشکر از پدر معنوی شهر حجت‌الاسلام تقی‌زاده، فرماندار و دیگر مدیران شهرستانی و استانی، گفت: شهد شیرین افتتاح پروژه‌های عمرانی به کام مردم عزیز ما که لایق بیش از این هستند، باشد؛ مسیر توسعه ادامه دارد تا شاهد شهری هوشمند با تمام زیرساخت‌های لازم باشیم.

کار بزرگ مجموعه شهرداری برای ساخت سالن چنگ‌میانی

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی تقی‌زاده امام جمعه شهر و بخش سرخ‌رود ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در افتتاح سالن ورزشی، اظهار داشت: خدا رو شکر بعد از چندین سال انتظار این مجموعه ورزشی چند منظوره چنگ میانی افتتاح شد تا مردم منطقه از آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرداری سرخ‌رود کار بزرگی را شروع و امروز به بهره‌برداری رساند و برای اعتلا و ارتقای شهر تلاش ویژه کردند که جای تشکر دارد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.