2

سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی از روزهای به‌یادماندنی نظام بود

  • کد خبر : 5472
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
سالروز ورود آزادگان به مهین اسلامی از روزهای به‌یادماندنی نظام بود
امام جمعه محممودآباد گفت: ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی است، شک و تردیدی نیست که دوران اسارت عزیزان افتخار آفرین ما یک دوره بسیار تعیین کننده، ویژه و سرنوشت‌ساز برای نظام ما بود.

به گزارش”خط شمال” حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: هم تحمل رنج‌ها و شکنجه‌ها و تحقیر کردن‌ها و مصائب شبانه‌روزی آزادگان دربندهای رژیم بعث و هم صبر و مقاومت و پایداری خانواده‌های با کرامت این عزیزان در این سوی قضیه، مهم واساسی بوده است.

وی افزود: اگر اسرای با غیرت در آماج فشار‌های شکنجه گر ان، عراقی در اردوگاه ها به ستوه می آمدند و کم می آوردند موجب امتیاز گرفتن دشمن می شد و یا اگر خانواده ها بی صبری می کردند و مسئولین را تحت فشار قرار می‌دادند باز مسئولان ناچار به امتیاز دادن می شدند اما آزادگان سرو قامت باعث عزت و عظمت و شکوهمندی نظام شدن و کمترین امتیازی تا زمان آزادی خود به دشمن ندادند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به 23 مرداد سالروز پیروزی تاریخی و قهرمانانه حزب الله لبنان برابر حزب شیطان و ارتش سرتاپا مسلح رژیم مجعول صهیونیستی در نبرد ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی گفت: این روز را به نام روز مقاومت اسلامی یاد کرده‌اند، سیاست خاورمیانه‌ای آمریکا همیشه بر اساس و مبنای سیطره و تقویت رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده و است.

حجت الاسلام جباری خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با خیال پردازی های گذشته نبرد صهیونیستها بر اعراب همچون جنگ ۶ روزه اقدام به طرح حمله علیه حزب الله لبنان به عنوان نیروی محرک و نافذ و تاثیر گذار و سرشار از ایمان کرد تا به نوعی به سایر گروه‌های مبارزه مقاومت پیامی هم بدهد.

وی ادامه داد: وقتی کار حزب الله لبنان را به عنوان قوی ترین گروه مقاومت یکسره کرده ایم، با شما ها کار چندان مشکلی نخواهد بود لذا به دنبال هیمنه قدرت و ثبت پیروزی دیگری در منطقه بوده اند ، بنابراین با تمام قوا و مدرن ترین تجهیزات و ورزیده ترین نیروی های ویژه نظامی به میدان آمدند ، فقط از بمب اتم در این جنگ ۳۳ روزه استفاده نکردند ، از آسمان و کوه و دریا و دشت بر حزب الله آتش باری داشته‌اند.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: در حالی که حزب‌الله امکانات و تجهیزات ابتدایی و اندکی داشت لکن دلهایی آکنده از ایمان به خدا و هدف داشته‌اند بنابراین در این جنگ نه تنها افسران قوی و مجرب و با کلاس بالای نظامی و تجهیزات مدرن و روز فائق و پیروز شدند بلکه شکست حیثیتی را برای صهیونیست ها و همه حامیان و اربابانشان هم رقم زدند و دیگر کسی از عربده آنها هراسی ندارد، برای همین نیروهای مقاومت غزه پاسخ های کوبنده به صهیونیست ها را در دستور کار خود داده‌اند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=5472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.