0

زائران اربعین ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند

  • کد خبر : 16519
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
زائران اربعین ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: درخواست ما از زائرانی که قصد تشرف به اربعین را دارند این است ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش “خط شمال” عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران درباره آخرین وضعیت اعزام زائران مازندرانی به اربعین، اظهار کرد: ثبت‌نام زائران اربعین از ۱۷ تیرماه شروع شد و تاکنون حدود ۸هزار نفر از استان مازندران در سامانه ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام زائران در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، افزود: درخواست ما از زائرانی که قصد تشرف به اربعین را دارند این است ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: ثبت‌نام بهنگام به مجموعه ستاد اربعین می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری نسبت به خدمات زیرساختی، تامین و کنترل پروازها و سایر انجام دهند.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت انجام بیمه توسط زائران اربعین، خاطرنشان کرد: سه بسته بیمه‌ای حوادث و خدمات درمانی برای زائران درنظر گرفته شده تا بتواند پوشش بیمه‌ای زائران را به نحو مناسب انجام دهد.

وی بیان کرد: باتوجه به گرمای هوا افراد سالمند و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از ثبت‌نام برای اعزام به اربعین پرهیز کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران اظهار کرد: برخی افراد هم به‌صورت کاروانی اقدام به ثبت‌نام برای زیارت اربعین می‌کنند که لازم است از مراجعه به افراد نامعتبر پرهیز کرده و در قالب گروه کوچک با مشارکت افراد مطلع اقدام به ثبت‌نام گروهی کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.