2
فرماندار شهرستان نور:

ریل‌گذاری برای توسعه مازندران، مهمترین دستور کار استاندار است/ پیگیری جدی مشکلات مردم تا حصول نتیجه

  • کد خبر : 11847
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
ریل‌گذاری برای توسعه مازندران، مهمترین دستور کار استاندار است/ پیگیری جدی مشکلات مردم تا حصول نتیجه
فرماندار نور با تاکید بر اینکه ریل‌گذاری برای توسعه مازندران، مهمترین دستور کار استاندار است، گفت: پیگیری و مطالبه جدی مشکلات مردم تا حصول نتیجه خواهیم بود.

به گزارش “خط شمال” بیژن پولادی در نشست با دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها در روستای نج در خصوص توسعه شهرستان اظهار داشت: توسعه و سرعتی که مسیر حرکت در دو سال اخیر در شهرستان نور و استان مازندران با قالب خاص رو به جلو به سمت پیشرفت در حال حرکت است.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه‌ای که در مازندران توسط استاندار مازندران ریل‎گذاری شده، قطع به یقین حرکت رو به جلو و آن چیزی که به عنوان یک استان ملی زیبنده مازندران است، را خواهیم دید.

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: زیربنا، اقتصاد دریا محور، ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر، ارتباط با کشورهای عربی خلیج فارس در حوزه گردشگری، اقتصاد و تقویت ۵۰۰ روستا از جمله اقداماتی است که توسط استاندار مازندران صورت گرفته که در آینده نزدیک در حوزه پیشرفت به فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله خواهیم رسید.

پولادی گفت: استاندار مازندران برای رفع مشکلات بخش بلده دستورات لازم را به مدیران کل صادر کرد و ما تا پایان رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وی خطاب به بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت و شوراها و دهیاران خواست تا مطالبه‌گر و با جدیت پیگیر باشند تا قول‌ها به ثمر برسد و در حد نوشتن نماند که زیبنده دولت نیست.

فرماندار نور در پایان با اشاره به اینکه ادارات کل استان مازندران نویدهای خوبی دادند، یادآور شد: امیدواریم در خصوص مطالبات حوزه دستگاه های خدمات‌رسان و تولیدات کشاورزی و تسهیلات به نتیجه بسیار مطلوب برسیم

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.