5

رگبار و رعد و برق، تا فردا مهمان آسمان مازندران است

  • کد خبر : 16129
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
رگبار و رعد و برق، تا فردا مهمان آسمان مازندران است
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات استان باشیم.

به گزارش “خط شمال” احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت هوای استان، با اشاره هشدار جوی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در برخی مناطق بودیم که مقدار بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نبود.

وی افزود: امروز و فردا باتوجه به تداوم جریانات شمالی و عبور موج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز پنج‌شنبه با تقویت الگوی تابستانه جو پایداری در استان حاکم می‌شود و انتظار داریم شاهد افزایش دما و تداوم هوای گرم را تا اواسط هفته آینده شاهد باشیم.

اسدی یاداور شد: در ساعات بعدازظهر رشد ابر پیش‌بینی می‌شود که به‌صورت محلی و نقطه‌ای رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: دریای مازندران به‌صورت موج کوتاه و در برخی ساعات افزایش موج داریم که برای شنا توصيه می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: باتوجه به احتمال وقوع سیلاب‌های محلی به‌ویژه در ارتفاعات استان توجه به توصیه‌ها مورد تاکید است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=16129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.