3

رقابت قاریان مازندرانی در بزرگترین رویداد قرآنی استانی

  • کد خبر : 11277
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
رقابت قاریان مازندرانی در بزرگترین رویداد قرآنی استانی
مدیرکل سازمان اوقاف و امورخیریه مازندران از رقابت قاریان مازندرانی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آمل خبر داد.

به گزارش خط شمال، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نخستین روز مسابقات استانی قرآن کریم با حضور خواهران در روز سه‌شنبه آغاز و امروز چهارشنبه با حضور برادران ادامه دارد، اظهار کرد: در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران حدود ۱۳۰ شرکت‌کننده خواهر و برادر در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت، ترتیل و دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقات قرآنی اوقاف بزرگترین رویداد قرآنی کشور است که در مراحل منطقه‌ای، استانی، کشوری و بین‌المللی در حال برگزاری است.

حیدری‌جناسمی با تاکید بر اینکه نیاز به توجه بیشتر به قرآن کریم در جامعه است، اظهار داشت: تعداد موقوفات قرآنی استان مازندران محدود است و ضرورت دارد خیران و واقفان خیراندیش برای برگزاری محافل قرآنی و ترویج معارف قرآن کریم در استان وقف‌های جدیدی ثبت کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه و راه‌یابی قاریان برتر در رشته‌های متعدد قرآنی عصر امروز انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.